úterý

Poločas prázdnin

 Poločas prázdni, alespoň u nás, je ve znamení deště. Pro někoho déšť v době dovolených. Ale co si budeme nalhávat, třebas jsme ho zrovna nechtěli, tak vláhu příroda potřebovala. A tak alespoň posílám kytičkový pozdrav pro ty, koho déšť zaskočil. 

Deku jsem šila z látek, které mám doma (někdy už hodně dlouho) a pozadí je vlastně z odpadu, který vzniká při šití povlečení. Věnovala Jitka Nitka a já si říkala co s takovou jemnou romantikou budu dělat a ukázalo se, že je to geniální podklad pod kytky. 
Návod najdete na Quilterscache KLIK SEM. Velikost jsem ponechala stejnou. Chybí ještě barevné obšití, ale chtěla jsem Vám zpříjemnit deštivý den a tak ukazuji top už takto.






Další dva topy jsou šité jako disappearing (mizící) L blok Už dlouho mám mám uložený odkaz jako inspiraci a dost jsem se rozmýšlela, zda šít klasicky a nebo jako disappearing blok, tak jsou prostě topy dva. Jeden na zkoušku. A přemýšlím o třetím v pánské variantě, protože možností je mnoho. 

Více se o bloku dozvíte ZDE a návod najdete TADY,

Pokračování  a moje realizované deky s L bloky KLIK SEM.

A všechny tři topy jsem šila v letní dílně a to na šlapacím stroji Minerva 122. Deku s kytkami bych ráda na šlapacím stroji i prošívala. Šití na šlapacím stroji budu prezentovat hlavně na Instagramu, když už ho mám. Takže, pokud Vás zajímá šlapací stroj, koukejte tam.


Začátek prázdnin byl u mne také ve znamení prošívání. Tedy alespoň do té doby než jsem zavařila longarm a pokazil se mi spouštěcí spínač. Ještě, že mi zůstaly ty šlapací jistoty! 

S tím vlastně souvisejí úpravy na blogu (prostě jsem na ně najednou měla čas.. Trochu jsem zjednodušila jeho vzhled a do hlavní lišty jsem dala stránku s odkazy na moje různá alba. Je to proto, že verze pro mobily stejně zobrazování bočních záložek nepovoluje a je tak zbytečné sázet alba tam. na stránce moje alba na Google jsou odkazy i na prošívání nebo šablony a další alba. K albům se můžete připojit a najdete tem víc než se dostane sem na blog, protože info píšu k fotkám ihned. Do komentářů dávám zase odkazy nebo svoje postřehy.

Chystáme se rozšířit nabídku našich šablon na quiltování. Přibude srdíčko, ovál a hvězdička.
Zatím testuji jak nejlépe šablony připravit.




V neposlední řadě bych moc ráda poděkovala za Vaše pozitivní reakce na Věnuj top.

Zatím čekám, kolik dek se mi ve skutečnosti sejde. Velké překvapení pro mne byl Váš zájem. Dííííky moc za Klubko a také za sebe a novou skvělou zkušenost. V první dávce bych ráda předala kolem dvacítky dek, tedy spolu s mými a myslím, že k tomu směřuji. První odhady byly, že jich bude stěží deset. Zatím mám stopstav dalších topů až podle toho, kolik do konce září dek opravdu bude. Prosím o pochopení, musím to nějak ukočírovat a následně taky zpracovat.

Na závěr jeden tip a větev.
Tip je na vytahaný řemínek na šlapacím stroji. Přesto, že jsem délku měla na jaře správnou, tak suché počasí způsobilo, že se mi řemínek vytáhl. Kdysi dávno jsem čela radu - namočit do vody. Zkusila jsem a řemínek byl velmi, ale velmi krátký. Letos jsem šla na to z rozprašovačem a lehce stříkala na řemínek a přes noc nechala uschnout. Délka byla ráno už mnohem lepší.


Větev jsem si donesla z místa, kde byla Vendulka na jednom z posledních výletů. Moje princezna mi moc chybí a větev jsem doslova vlekla z místa, kde jsme loni byli překvapení bouřkou, která ji moc vyděsila. Větev mám zatím v přístřešku, protože tam žiju velkou část léta. Stálí čtenáři vědí, že je to můj letní domov. 

Zdaleka se sem nevešlo všechno, co přinesl červenec. Tak aspoň takto. Přeji příjemné čtení a potkáme se tady na konci prázdnin. Krásný srpen Jana.

1 komentář:



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.