středa

Uf, tady toho chybí! Co je nového?

 Pokud sledujete moje album na Goole fotkách, tak víte, že na blogu je díra v příspěvcích. Je to proto, že mám pocit zahlcenosti informacemi. Nicméně tento svůj tvořící deník píšu už mnoho let, tak v tom budu pokračovat. Dnes s malou změnou. 

Loni jsem založila další blog a zůstával nevyužit. Zde je informací už tolik, že stejně nemá nikdo šanci vše zpětně přečíst, rozhodla jsem se nadále rozdělit svoje práce právě na tyto dva blogy. Zde zůstane patchwork, vyšívání a šití a na blogu Dílna jamala (dilnajamala.blogspot.com) budou zase příspěvky kolem vlny a příze a tak. U mne se to bude stejně prolínat, ale nějak z toho vybruslím.

Na obou blozích najdete kontaktní formulář. Pokud vyplníte svůj e-mail a napíšete krátký vzkaz. Pokud chcete zařadit sledování jen jednoho blogu, tak informaci také napište do vzkazu. Pokud vyjde nový příspěvek, pošlu upozornění na vydání s odkazem.

Na uzavřeném blogu pošlu všem pozvánku automaticky ještě než vyjde další článek.

Dlouhý úvod mám za sebou a konečně k mému šití. Srdíčka jsem šila dávno tomu. Předloha ve skutečné velikosti byla v Praktické ženě, kterou jsem někde založila, takže zopáknout už si to nemůžu. Přidala jsem tedy z darů šedé pruhy se srdíčky a růžovou látku s korunkami. Všechno dohromady to dalo vzniknout růžovému quiltu pro princeznu. Quiltovala jsem na rámu s pravítky, protože uvnitř je dost klouzavé duté vlákno. Zadní strana plátno.



I další deka je se silnějším rounem. Velikost 107 x 120 cm snesla i hlazený vatelín 180 g a střídmé prošití. Jednoduše vlnky. Zastavím se u prošívání. Vycházela jsem ze šíře malého obrázku, uprostřed pak vychází víceméně čtvercová síť. A jak můžete vidět. prošití vůbec zvířátkům neublížilo. Nebojte se šít přes obrázky. Představte si vlnku jako ranní opar nebo třeba jen větvičku, přes kterou pozorujete život v savaně. Obrázky věnovala Milena S. Zadní strana flanel.




Tuto deku jsem nešila, pouze prošívala. Domluvily jsme se s autorkou topu, že deku předáme na BPM Brno Patchwork Meeting v rámci charitativní sbírky pro Hospic sv. Alžběty. KLIK SEM pro další info.
Zapojit se může každý a přinést třeba polštářek.




Z dokončených prací je to asi všechno. 
Pokud chcete ještě někam kouknout, tak jsem ještě prošívala nějaké další deky KLIK TU na album. O některých dekách budu ale ještě psát.
Co můžete očekávat? Na "vlněném" blogu bude příspěvek o tkaní na hřebenovém stávku. Tady budu příště probírat quiltovací pravítka a snad konečně i to slíbené retro a ještě do konce týdne vyjde na placeném blogu článek o šicích strojích.
Krásné dny jamala

Žádné komentáře:

Okomentovat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.