neděle

Eko tašky trošku jinak

Autorský návod. Uveďte autora návodu při veřejné prezentaci nebo komerčním využití.

Stihneš ještě tašku? S patchworkovou kapsou. Prošla jsem pár obrázků s chňapkami abych zjistila, že to určitě nebude čtverečková klasika. Rozhodla jsem se pro svůj oblíbený srub. Původní záměr se nakonec až při šití přeměnil na další wonky.
Postup:
Na ucho jsem použila pruh 6,75 cm přeložený na polovinu a sešitý patchworkovou patkou. Šev jsem rozžehlila a zakryla pruhem 3,6 cm širokým sežehleným pomocí zakladače šikmých proužků. Celé v délce 60 cm
Obšívala jsem čtverec 9 x 9 cm. Každou řadu jsem odřezala na šikmo jak naznačuje přiložené pravítko.









Poslední řada musí mít trochu širší pruh. Vyřízla jsem 4 čtverce 10,5 a 10,5 cm což je základ pro 2 tašky, protože každé dva čtverce jsem doplnila jednobarevným čtvercem.








Vyztužila jsem jen horní část kapsy a prošila dvě vrsty látky bez další výstuhy. Zkusila jsem i sakon, ale kapsa byla příliš těžká.
Jinak je postup stejný jako u základní eko tašky.












Přeji příjemné předvánoční dny

7 komentářů:

  1. Paráda, jsi úžasnááá a tvé šití se mi moc líbíííí :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani zase jsem mrtvá závistí, že takovou krásu někdo od tebe dostane. Naprosto nádherné!!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, opět nádhera! Chci tvoje eko tašky ještě stihnout k Vánocům, tak uvidím. :-)
    Dáša-Daglarka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké,výborný nápad a skvělé řešení.Zdravím Libuše

    OdpovědětVymazat