neděle

Wonky Star


Tak jsem si dopřála trochu zábavy a pustila jsem se do Wonky Star. Postup jsen nefotila, protože pěkný je na těchto stránkách a jen přidám svoje měření a doporučení šít opravdu drobným stehem, aby se po zarovnání bločku s paprsky nic nepáralo.
Čtverce jsem řezala ve velikosti 9,5 cm. Ve stejné velikosti jsou čtverce, které jsem řezala na trojúhelníky.
Po sešití jsem ořízla na velikost 24 cm a lemovala dalším světlým pruhem 4 cm širokým. Červené lemy jsem šila jako u stromečků.
Zkoušela jsem i variantu jednobarevné režné látky na podklad, ale přišlo mi to docela nudné. A tak abych dodržela styl tak i knoflík je každý jiný. Beztak jsem tolik stejných neměla.
Opět se to neobešlo bez pomocníka a ani jí nevadí, že původně bílé knoflíčky nejsou to pravé ořechové.
Přeji pěkný den