úterý

Quiltovací

Není toho moc, co bych stihla, ale na odreagování jsem trochu quiltovala. Vzor první je z galerie Leah Day. Číslo vzoru už nevím, ale hned v úvodu galerie jsou základní paisley a návod na ně.

 Vzor druhý jsem si vypůjčila ze vzorů zentangle a převedla jsem si ho do quiltování. Tříbarevná kopíruje barevnost duhového zipu, který bude na taštičce. Druhá je šitá melírovanou nití fialových odstínů, protože vzor se šije dvakrát..

K šití vzoru jsem natočila i krátké video. Vracím se vždy po stejné linii a ze vzoru odbočuji a postupně došívám. Tak, abych se co nejméně musela šít ve stejném místě třikrát.
Další moje rady k volnému quiltování, najdete TADY.
Kabelky jsem neušila také proto, že jsem obdivovala náprstníky. Letos jich rozkvetly v lesích u nás celé plantáže.


A fotka z letošní sklizně jahod. Já mám totiž tu rostlinku jen jednu a Vendulka se rozhodla, že se moc prohýbá pod tíhou jahod a prostě je sklidila.
Přeji všem krásné dny. Jana

3 komentáře:

  1. ... pokochala jsem se Tvým krásným prošíváním, obdivuji přesnost při prošívání ve stejné linii (video jsem pustila několikrát :-)) a zase se něco přiučila o přírodě. Jsem kulturní barbar, kytičky se mi líbí, ale vůbec nevím jak se jmenují. Děkuji za poučení. No a Vendulka se tváří jako by se nic nedělo, že? Měli jsme jezevčíka Bleska, ten si chodil na zahradu trhat jahody, hrášek, maliny a dokonce "ožíral" i stromkový angrešt. Jsou to miláčci. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, zase tak nádherná práce. Máš můj obdiv. Jsi až neskutečně šikovná. A to video si také pouštím každý den. Náprstníky jsou krásné. Každý rok se mi na zahradě vysemení. Jen ty bílé se už ztratily. Škoda. Posílám pozdrav do Olomouce. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Mám stále schovaný kus látky tebou proqwiltovany.Dala jsi mi jej na poslední výstavě v Dubči. Snad už vím co z něj bude.Muselo to dozrát. A nechtěla by Vendulka přijít sklidit k nám rakytnik? Vloni se to povedlo ptáčkům,byli rychlejší.

    OdpovědětVymazat