úterý

Devíti blok

Nine patch. Tatínkovy košile. Různé vzpomínkové látky. Dvě výšivky, malinké, ale s velkou vzpomínkou. Deka, kterou jsem po třech (nebo čtyřech letech došila). Tedy skoro, ještě asi přidám nějaké svazování do středu bloků. A bude to třetí deka, kterou budu lemovat stejnou látkou jako je bordura. Takže do třetice prošívání na rámu, tentokrát s pravítky. Nechala jsem si u NEJ-ŠICÍ-STROJE udělat jen polovinu kola, protože pod malé rameno stroje se mi celé kolo nevleze.
Velikost deky je 210 x 150 cm. Je zakrývací a proto jsem ji neprošívala hustě. Podobně jsem prošívala i s kráčející patkou pod strojem, teď jsem zkusila rám. Na tu první deku můžete kouknout TADY.




Deka z minulého příspěvku při zátěžové zkoušce.
K MDŽ jsem nedostala kytky, ale novou navíječku. Potřebuji hlavně pro průmyslový stroj, ale i na šlapací stroje, abych nemusela pokaždé uvolňovat kolečko. 
Taky jsem barvila. Ze zásobárny sněhu, ještě poslední barvení. Fotila jsem večer, barvy jsou mnohem výraznější. Experimentovala jsem s černou a modrou a zelenou barvou.

Krásné dny přeji. jamala

3 komentáře:

  1. Jamalko, vše máš zase tak pěkné. Kytičková deka je něžná. A tvoje barvení látek mne stále uvádí v úžas. Krásné dny i Tobě. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju moc. Barvení je taková vzpomínka na mládí, kdy jsem barvila různými technikami. A možná zas něco zkusím, baví mě to být zapatlaná a špinavá. j.

      Vymazat
  2. ... ach, tady je zase spousta krásného tvoření. Deka je moc hezká, vždycky mne udiví/překvapí, co s relativně obyčejným patchworkovým vzorem (nine patch) udělá krásné prošití - nádhera. Jani, přeji Ti pohodové jarní dny s dostatkem času pro všechny Tvoje koníčky. Obdivuji Tě, jak dokážeš využít čas a co všechno stihneš. Miluška

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.