úterý

Jeden vzor a mnoho názvů

Poprvé jsem o bloku psala v TOMTO článku.

Odkazy ještě jednou. O vzoru ZDE Návod TADY.

Toto byl top č. 2 co se týká pořadí ušití, ale finální podoba je dříve, protože deka je dárek.
Všechny topy jsem prošívala na rámu a ve všech je výplň Valtherm 120 g. Prošití s pravítky. Protože prošití není husté, použila jsem hlazený vatelín a zadní strana je flanel. A deka je měkká, měkká, měkká.





Už jsem napsala, že deka vznikla jako dárek. Ten byl pro slečnu, které jsem před 11 lety, když se narodila, věnovala podobný polštářek V tom je to kouzlo patchworku. Děti, i dospělí, často k výrobku mají vztah, stane se jejich oblíbeným. Ten polštářek ji provázel celých 11 let jejího života. Z miminka vyrostla slečna, která stále bez své berušky neudělala ani krok. Až nakonec beruška z obrázku vypadla  úplně a látky byly už hodně vetché. Na přání maminky jsem ušila nový polštář a přidala i deku, jistě se bude s nadcházející zimou hodit.

Top č. 1 byl vlastně zkušební a já jsem ho prošila jen velkým volným vzorem. Opět deka je měkkoučká a půjde pro Klubko s nití pomáhá.

Zadní strana mramorová batika,.
Top č. 3 Opět stejný blok, úplně jinak. Otočení bloků je náhodné, abych rozbila pravidelnost. Zadní strana opět měkké plátno. Vzor prošití je můj oblíbený a v placené sekci blogu najdete video jak na něj, pokud budete prošívat pod strojem.  Je na stránce TADY KLIK, v lednu budu dělat speciál o quiltování, takže se přesune. A opět deka pro Klubko s nití pomáhá.


Video, jak se bloky rozrůstaly

Top č. 4. Nene. Žádný už nemám. Ale líbila by se mi nějaká varianta pro chlapy. Popsané látky a tmavě šedá, třeba. Třeba někdy...

Krásný podzim jamala

4 komentáře:

  1. Jani to je taaak krásný vzor! a prošití!!! A z něj nádherné deky, obě dvě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Je to jednoduché a efektní šití. Už dlouho jsem se na něj chystala.

      Vymazat
  2. Všechny deky jsou nádherné. A přitom je to tak jednoduchý vzor. Ovšem musí s ním pracovat někdo, kdo umí. A Ty umíš moc, Jamalko.

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.