středa

(Ne) knoflíčková

Měla to být kabelka šitá stejně jako ta z přechozícho příspěvku. A jak jsem procházela výšivky našla jsem tyhle kytky a zkusila vyšít na kanafas. Protože jsem opět šila z odstřižků kanafasu, horní část jsem musela nadstavit a dno je také střižené zvlášť. Ráda nosím tašky křížem a proto jsem přišila jen jediné dlouhé ucho vyztužené popruhem. Zadní díl, dno a ucho je z jednobarevné látky. Na zadní straně je kapsa na zip.


Podšívka je podložená nelepicí výztuhou a je prošitá do kostek 2 x 2 cm. Zapínání je na magnet. 

A ještě malá kabelka. Výšivku jsem trochu umazala a zůstala jen kytka. Zadní díl je z kanafasu s velkým vzorem kostky. Podšívka opět prošitá s nelepicí výztuhou do kostek.

Přeji pěkný kanafasový den.

8 komentářů:

  1. Úžasná,ten kanafas má něco do sebe....:)
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  2. ¡Maravilloso!
    Feliz fín de semana.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za milé komentáře i přes mé nepovedené fotky. Zkusím to napravit. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná! Já si kanafas podle Janči objednala a je super. Je to můj oblíbený materiál na různé kapsičky a pod. Jani, díky. :-)Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že to s kanafasem vyšlo. Při první objednávce jsem ani netušila na co všechno se mi bude hodit. Jana

      Vymazat
  5. Je nádherná,jůůůů! Já si kanafas podle Janky objednala a je super.Díky.

    OdpovědětVymazat