neděle

Kamarádi na výletě - recenze


Knížku Kamarádi na výletě od Cendrine Armani vydala Metafora v roce 2014. Vyšla v edici Tvůrčí nápady pro volný čas a přeložila ji Karina Guilbert. Kniha má 63 stran a je v ní 34 popisů na háčkované postavičky. A to nejen zvířátka, ale i veselé ovoce a zelenina.

"Zvířátka se rozhodla, že se pořádně pobaví! Nesmělý beránek, šibalský zajíček, hudebně nadané myšky, medvídek šprýmař a spousta dalších kamarádů vyráží na cesty."

Úvod knihy patří základům háčkování a pak už následují přehledné návody se spoustou barevných fotografií. Mně určitě pomáhaly při kompletaci kamarádů, protože postavičky jsou focené i ze zadní strany.

Návody jsou jednoduché, žádné velké počítání a tak se háčkuje moc dobře. Mě se knížka moc líbí a tak hned se pustím do dalšího medvěda.
A že jsem návody opravdu pořádně vyzkoušela a vím o čem píšu, tak tady jsou mí tři noví kamarádi.


Jako první jsem se pustila do psí slečny Dorotky
Přišlo mi, že červený medvídek Tom nesmí chybět
Do třetice kocourek nazvaný v knize Čiči. Já jsem ho pojmenovala po našem kocourovi Silver. Srdíčko v originálu není, to jsem si přidala.
A ještě všichni kamarádi spolu
 Na zahradě
 Kamarádi spolu s Vendulkou, která si focení užívala a přinesla si svého kamaráda.
Krásné dny Jana

4 komentáře:

  1. Jani, kamarádi se to moc povedli. A díky za návod na odšití růžků. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda-zvířátka se povedla. Knížka je kouzelná a plno super návody - babička-evina

    OdpovědětVymazat