úterý

Taštičky I.

Kdo mne sleduje na Instagramu nebo Facebooku, může vidět různé vyquiltované kousky, které zatím neměly nikde uplatnění.
Jsou to takové moje antistresové omalovánky. Ty pak buď rozdávám, nebo se z nich chystám šít taštičky.
Přemýšlím o reakcích na moje quiltování, případně o reakcích na různá videa o vyšívání na šlapacím stroji. To jsou všechno činnosti, které se nenaučíme ani za jeden kurz, ani za týden ani za měsíc. Musí to být řemeslo, poctivé, dělané s láskou. U mých taštiček si tedy neříkejte: Takhle to nikdy umět nebudu, ale zkuste malovat a denně pravidelně 15 minut trénovat.

Vzory na taštičkách jsou od Lori Kennedy, Leah Day a vzor, který jsem převzala ze zentangle a psala jsem o něm TADY.










Kdo chcete začínat s volným quiltováním, koukněte na moji stránku TADY.
Na Facebooku quiltujeme TADY.

Přeji krásně proquiltované dny. jamala



Žádné komentáře:

Okomentovat