čtvrtek

Chladné září

 Přišlo chladné září. Možná to někomu tak nepřipadá, ale dnes jsem přijela na chalupu a je to na zimní oděv navečer. Stále mi jiné činnosti nedovolují věnovat se šití a tak jsem alespoň navrhovala.  Spoustu kachlí, mandal a motýlů. 

Jako první ale bude sukýnka, kterou jsem přešívala z košile a psala jsem o ní v minulém příspěvku. Na pásek jsem použila manžety. Jsou pěkně vyztužené a nemusela jsem ani hledat vlizelín. Zbytek rukávu jsem pak použila na zadní stranu pásku a ještě jsem ušila vázačku. Zadní strana pásku je do gumy. Délku jsem neupravovala, ale nechala jsem ji tak jak byla, tedy do oblouku.

Poprosila kamarádku, aby se v sukýnce vyfotila. Ale udělám si určitě takovou taky, tak nafotím i postup. Mám už totiž nový mobil, tak bude čím fotit. Ale musím se přiznat, že nejdříve ležel dva dny na zásilkovně a ještě stále je v krabici. Nechybí mi ani trochu a spojení se světem díky počítači mi stačí. I když je kostrbaté, nepřevážím si ani notebook a tak je někdy těžké se se mnou spojit. Stále se zamýšlím nad tím, jestli je opravdu nutné, abych tu placku vybalila a zprovoznila. Kdybych neměla tohle šicí propojení se světem, tak bych ho snad poslala zpět. 

A ještě jednou děkuji všem za milé komentáře u minulého příspěvku, moc mne potěšily

Návrhy šití na papír, kachle a jedna sluníčková mandala. Vše v programu Quilt Asisstant. Tihle motýli vypadají trochu jako můry a proto jsou mí oblíbení. Jsou to motýli rodu přástevníků. Kostivalový, starčkový, chrastavcový a špenátový. Ten poslední už k nim nepatří, ale je z velké skupiny crazy motýlků a můr, které jsem také navrhovala a čekají na případnou realizaci. A taky jsem navrhla pár brouků coby šití na papír. Tak uvidíme kolik bude času. Ještě totiž stále nemám zabudované to okno v dílně a čeká mě bourání. Ale teď už nebude snad nikdo hnízdit.
A zatímco píšu tento příspěvek, tak se přiletěl podívat krásný velký sršeň. Nebo přiletěla. Je to prý jedno, je to ten i ta. sršeň. Tak už mi hlavou běží, že je taky zajímavý na šití... Už je zase pryč a já jdu ještě chvilku trápit vlnu a háček. Krásné dny. Jana









1 komentář:

  1. Motély máš nádherné a mandaly mi lehce pozastavily pumpu! Nádhera! Mopsinka

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.