úterý

Druhý quiltovací týden a vlnkování

 Navážu na seriál o Vlnkování a na první Týden o quiltování. Tentokrát volným pohybem, takže to bude trochu jiné. Jiné je to i v tom, že kombinace vzorů jsou obecně známé a vybírala jsem je tak, aby se procvičily některé typy vzorů. Projekt je časově omezený a bude k dispozici do 28. února.

Já jsem díky vzpomínkám v Google fotkách a na Facebooku zjistila, že vlnky jsou používala mnohem častěji než jsem myslela a tak přidávám dvě fotky vlnek volným pohybem pod strojem.





Vlnky, den první
 Vlnky, den druhý
 Vlnky, den třetí
Vlnky, den čtvrtý
Vlnky, den pátý
Dnes procvičení odhadu vzdálenosti  a zastavování, vracení po stejné lince. Mezi vlnkami mohou být různé tvary. Spirála, kolečko, různé tvary smyček, trojúhelníky, čtverečky, kulatý obdélníky.... na co si vzpomenete.
Vlnky, den šestý

Vlnky, den sedmý
Dostali jsme se od velmi jednoduchéhi šití vlnkami, přes nácvik různých směrů šití až po složitější orientaci v daném prostoru. Připomenu svoje starší projekty a pokud nějaký samy vytvoříte, tak mi pošlete do mailu, budu ráda za každou odezvu.





Zdroje: 

3 komentáře:

  1. Jamala- vysoká škola quiltování. Stále u Tebe něco nového poznávám.M.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za vaše seriály s návody na quiltování. Začala jsem se učit quiltovat na konci loňského roku, takže jsem vděčná za každou radu, kterou někde vyčtu. U vás je rad spousta a návody jsou vždycky pečlivě zpracované, takže začínám věřit tomu, že když budu trénovat často, snad i já tohle umění postupně zvládnu. Díky. Eva Š

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.