úterý

S Berninou na stole...

  ... jsem ušila dvě deky. 

Jedna vznikla převážně z bloků, které jsem šila v rámci projektu Moniky Kolejové Sampler pro kamarádku 1.  Deka je věnovaná naší Vendulce. Vendulka přišla zcela o sluch a částečně o zrak, takže je potřeba ji intenzivně hlídat, ale bohužel si natloukla. A tak jsem v době její rekonvalescence vytáhla bloky a skládala, šila a prošívala. Návrh deky je vlastní, návrh prošívání také. Obě deky jsem prošívala na stole, na logarmu Bernina, který jsem prezentovala na Srazu patchworkářek. 

Velikost 170 x 145 cm. Výplň Jan L 120 g, zadní strana plátno. Prošívání volné a s pravítky, na kolečka jsem použila naše šablony. KLIK na nabídku.







Nákres deky. Opravdu to není nic složitého. Jen bylo důležité vybrat bloky tak, aby zajímavě zapadaly do sebe.


Další deka vznikla díky šablonám, které nabízíme pro Vaši práci. Ony se ty naše šablony obrážejí i na první dece, kde jsem použila kolečka. Patchworkový vzor jsou pouze čtverce, které jsem občas rozdělila na poloviční velikost. Systém v tom nehledejte, žádný není. Prošívací vzor je vytvořený nejmenší šablonou, výsledné kolečko 2 inch.
Pokud sledujete stránku Dílna jamala na Facebooku, tak už jste vzor v návrzích viděli.
Velikost 180 x 140 cm, výplň Jan L 120 g, zadní strana flanel. Látky jsou barvené pomocí sněhu.






Během šití jsem natáčela i nějaká videa, tak je sem také přidávám.






Vendulka svůj pád nakonec bez následků zvládla. Náš anděl má mnoho práce v posledních dnech, protože událostí, kdy měl napilno bylo víc než by jeden potřeboval. 

Zahrada při domově seniorů v Tovačově ve svém zákoutí ukývá toho anděla. 
Krásné a šťastné dny přeje jamala



3 komentáře:

  1. Ať vás anděl pořád tak dobře chrání.
    P.S. Deky jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Deky jsou krásné (jako obvykle 😍). Je mi moc líto Vendulky, držím jí palečky 👍🥰. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Vendulka už se otřepala. Je to náročné. Rok se léčíme s rakovinou a díky tomu je to hodně složité. Ale ona je velmi statečná.

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.