středa

Vánoční přání

Dnes bych chtěla všem popřát krásné a klidné vánoční svátky. 

Letos jsem poprvé prošívala i pro zcela neznámé zákaznice a ráda bych poděkovala za důvěru. Je to pro mne velká pomoc při financování veterinární péče. Děkuji také zákaznicím, které si koupily moje deky nebo naše kolečkové šablony. Speciální poděkování za pomoc patří Evě - Evape a paní Janě M. 

Moc mi pomohly kamarádky, které přispěly materiálem na tvoření a podpořily tak moje charitativní šití. Velké díky i za materiál k recyklaci, je to pro mne velká radost, mnohem větší než kdybych si koupila balíček drahých látek. Na všechny si vzpomenu, kdykoli beru něco z Vašich pokladů do ruky.

Další velké poděkování patří všem, kdo mne inspirují a posouvají dopředu. Většina z nich asi toto číst nebude, ale poděkovat musím, protože toto jsou velmi důležití lidé mého života. 

Abych dala něco i já Vám, tak jsem nachystala vánoční dárek. Psala jsem o něm už v minulém příspěvku a jedná se o šablony na ruční šití. Samozřejmě je možné větší bloky sešívat i na stroji, ale vzory často obsahují Y švy, proto je šití na stroji obtížnější. Prioritně se jedná o sešívání předním stehem místo strojového sešití, proto jsou šablony s přídavky na švy. Občas jsem přidala i šablony na English Paper Piecing (EPP), ale to nebyl můj původní záměr. Také jsem přidala odkaz na šablony na hexagony. Odkazy na šablony budu přidávat do Silvestra a pak budou dostupné nejméně do 20. ledna následujícího roku. 👉 KLIK SEM 👈 pro získání odkazů na šablony. 

Krásné dny jamala

15 komentářů:

  1. Lezarts

    Přeji Ti svátky plné zdraví a radostí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, přeji krásné svátky. A jak jsem pochopila, zvířátka trápí zdraví. Tak přeji pevné nervy a pěsti, aby bylo brzy lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji Ti moc. Jsou to stařenky. Kočka 16 a Vendulka má 14 let. A Vendulka teď měla velké potíže. Zdravé už nebudou, ale snažíme se, aby se netrápily. Krásné svátky i Tobě. Jana

      Vymazat
  3. Jani, přeji pohodové vánoční svátky celé Tvé rodině. Díky za Tvůj poučný blog. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju moc. Pohodové svátky Tobě a Tvým blízkým. Jana

      Vymazat
  4. Milá Jani, také přeji krásné a pohodové Vánoce a samozřejmě hodně zdraví, nakukuji jen občas, ale je tu pohoda a pohlazení po duši ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Klidné svátky a pohodu kdykoli a kdekoli. Jana

      Vymazat
  5. Jani prajem Vám krásne a pohodové Vianoce a na sklonku tohto roku a po celý budúci veľa veľa zdravia celej rodine a aj domácim miláčikom, ktorí sú tiež súčasťou rodiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Jani i Vám zdravý a šťastný příští rok. Jana

      Vymazat
  6. Jani, děkuji za výborné nápady. Vždy se něco přiučím. Přeji krásné svátky a přeji zdraví a pohodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a moc mne to těší. Klidné svátky Jana

      Vymazat
  7. Milá Jani, příjemné vánoční svátky a do nového roku pevné zdraví! Chci moc poděkovat za šablony, jakmile pomine vánoční shon, určitě si nějaké vyberu, už se těším. Ruční šití mi teď moc chybí. Zdraví a děkuje Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Snad šablony poslouží, nejsou vždy zcela klasické, ale bavila jsem se s nimi. Hodně zdraví a lásky přeji. Jana

      Vymazat
  8. Jani, i když moc nepíši a už ani nečtu, tak na tebe a tvou smečku často myslím. Přeji vám všem poklidné vánoční svátky a do nového roku hlavně zdraví a pohodu.

    OdpovědětVymazat