sobota

Spolupráce

Už jsem tady představila některé podporovatele mé charitativní činnosti, dnes představím dalšího velkého sponzora. Spolupráce s Jantadesign KLIK SEM začala už před dvěma lety. Jana poslala látky s dětskými motivy, fleece i vlny na háčkování čtverců na deky pro Klubko. Jana také ihned zaregovala na sbírku Věnuj top.

Poslala dvě deky, ale vznikly nakonec tři. Dávám fotky před prošitím, protože je tady hodně důležitý ten vlastní patchwork. Jana ušila dokonalý a neskutečně pracný srubový scrap, deka byla ale pro potřeby Klubka velká. Zmenšit? Základ ale vystačí na dvě deky a větší bordura deku odlehčí. Ze základu jsem odpárala ještě řadu na délku, vždy šest bloků, které jsem na jednu z dek využila na borduru. Zůstaly jen tři sruby a ty zapracuji do nějaké další deky.

Poděkování patří Janě nejen za látky, ale i za topy, já jsem dostala skvělou příležitost se královsky bavit.

Já si moc vážím spolupráce s děvčaty ze Slovenska a těším se z toho.




Toto je původní top.

Další základ, který ze Slovenska doputoval, bylo potřeba zvětšit z velikosti 128 x 128 cm na velikost deky. Neměla jsem sice stejné látky, ale po prošití odlišnosti zaniknou úplně. Jednoduchý vzor jsem doplnila jen pruhy na šířku, ale hlavně jsem top protáhla i na délku.

Původní top vidíte jako miniaturu v pravém dolním rohu. Návod koupíte na Etsy KLIK TU.


Stránka s hotovými dekami ZDEprůběžně přidávám hotové deky.

Krásná víkend, jamala.

11 komentářů:

  1. Opět velká krása a tleskám oběma za úžasnou práci a nádheru!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani tak to je bomba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Pochvala patří Janě, já jsem se jen přidala

      Vymazat
  3. Jani spravila si krásne deky, ďakujem aj za pochvalu, ale tie zruby vznikali naozaj zo zvyškov, a to je na mnohých určite aj vidieť, pretože sa už nedali zarezať po dlžke na rovankú veľkosť, tak sú šikmé, ale to je hold práca so zvyškami, aj keď môj vnútorný Monk sa vždy chytá za hlavu....:-) som rada, že som mohla aspoň takto trošku prispieť na dobrú vec. Tento rok by som chcela ušiť viacej pre detských onkologáčikov v Bratislave.......tak dúfam, že sa mi to podarí, toho času je nejak stále máličko.........Ešte raz veľká vďaka, že z tých topov, ktoré sa tú váľali niekoľko rokov vzniklo niečo také krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky moc. Je skvělé, když se topy využijí, je ještě lepší, když se u toho můžu takhle bavit. Díky. j.

      Vymazat
  4. Prekrásne qulty, Jani ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  5. This blog on "DÍLNA jamala: Spolupráce" is fantastic! Loved it! 🌟

    WE ARE HERE FOR YOUR CARE

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.