pondělí

Nedělní pírková

Neměla jsem moc možností dostat se ke stroji, ale přece chvilka byla. A potřebovala jsem dárek, tak jsem ušila dvě kabelky. Fialovou už jsem ukazovala, tak stejnou už jsem nefotila. Když se učím ta pírka, tak jsem udělala jednu šedou. Sice už mám rozešitou světlou, ale chtěla jsem něco tmavšího.
Batika Stoff, Termolín 180 g a podšívka je jednobarevná podžehlená tenkým vlizelínem.
Jak se taková taštička šije najdete TADY. Jen rozměry mám trošku větší. Celková výška je 14 a šířka 24 cm. 
Quiltovala jsem na šlapacím stroji Mundlos Original Victoria a šila na šlapací Ladě 105  Celá taštička je tedy ušitá i quiltovaná na šlapacích strojích.


 Aby se mi lépe šilo přes zip a patka se nezastavila, tak patku je potřeba podložit. Já používám co mám po ruce, karton, složenou látku, víčko... Kdysi jsem u Berniny měla taková udělátka, která jsem ztratila. Takže jsem si nechala vytisknout podložky na 3D tiskárně a to ve dvou výškách. Ty už nebudu převážet a pěkně si je nechám u stroje, na kterém kabelky sešívám.

Mám dojem, že jsem tady neukázala lněné sáčky na chleba. Šila jsem jich několik, vždy se stejnou výšivkou, ale nefotila. Tak jen jedna večerní fotka pro pořádek. Nápisy jsem si napsala a obilí jsem upravila z nějaké výšivky.

Ještě vás pozvu na stoji novou stránku na blogu, kde jsem sepsala něco o sušenkách. Dost často se ptáte na recept, tak jsem to vyřešila sepsáním na jedno místo.
Mimochodem o víkendu jsem pekla špaldové medvídky:

A to je asi všechno. Jen ještě připomenu stránku o volném quiltování TADY.
Návody na mém blogu TADY.

Přeji krásné prázdninové dny. jamala


Žádné komentáře:

Okomentovat