čtvrtek

Perlovky

 Dostala jsem bavlnky hned od dvou kamarádek a rozhodla jsem se je co nejvíc využít. Jednak prošívám svoji košilovou deku těmito bavlnkami a jednak jsem se rozhodla oprášit některé svoje práce a postupy. Psala jsem totiž kamarádce, že perlovku používám i jako horní nit. Našla jsem ještě kousek látky z deky, kterou jsem přešívala a vyrobila jednoduchá podkafíčka. Určitě se budou hodit k dece. Deku jsem šila novou i tu přešívanou a podkafíčka budou slušet oběma. 

Ten zbytek látky ze zadní strany deky měl potisk, který mne inspiroval ke vzoru. Šila jsem na šlapacím stroji a vysvětluji to ve videu, které připojím pod obrázek. Výplň Termolín 140.  Jehla síly 110, trochu povolené napětí horní nitě, delší steh a spodní nit běžná bavlněná. Do elektronického stroje bych perlovku asi nezkoušela, moje stroje s tím nemají žádný problém. Jsou to vlastně taková jarní podkafíčka, protože jako ty nitky nás začnou na jaře obklopovat barvy.





 Pokud se Vám video nezobrazuje, tak je možné ho přehrát TADY.

Stále se mi nedaří zvýšit hlasitost i když mám mobil před sebou, tak snad to nějak vychytám. Nemohu mluvit víc nahlas.  

Když jsem psala o dece, kterou jsem přešívala a psala jsem o ní ZDE a ušila jsem ještě skládací tašky. Návod najdete na mé stránce s návody, jen základ tašky je malinko větší než v návodu.


Na závěr přidám nějaké odkazy. V létě jsem hodně psala o programech na návrhy quiltů. Tak ZDE je jedna nástěnka s návrhy v programu Catquilt. Program se neustále zdokonaluje já si v něm občas nějaké návrhy také udělám. 

Já už dlouho sedím nad tímto příspěvkem, tak s tím půjdu něco udělat. Třeba s Petraki. Její ranní sestavu se snažím cvičit každý den. 
Opět kdo nevidí video, tak TADY.

Zítra budou nové pokyny k šití variabilní deky u Jitky (viz minulý příspěvek). 
Přeji krásné dny. jamala


4 komentáře:

  1. Krásné Jani, ostatně jako vždy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Jani, už dlouho se chystám ti napsat o tom jak moc inspirativní člověk pro mě jsi a jak moc obdivuji tvé šití, pletení, háčkování, barvení....a vlastně všechno. Tak dnes na to došlo �� budu tě dál obdivovat, dál se učit a dál na tebe myslet při mých neumělých pokusech o šití. Děkuji Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Jen píšu o tom, co dělám. Píšu to proto, že i jiní, kteří se podělí o svoji práci jsou mi inspirací. A často pohonným motorem. Děkuji moc za komentář. Jana

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.