pátek

Prázdniny

 Dnes bych Vám ráda popřála krásné léto a úžasné prázdniny. Chtěla bych poděkovat všem, které mi daly důvěru a poslaly deky k prošití a hlavně děvčatům z prostějovského patchworkového klubu za  úžasnou kočičkovou jízdu. Jsem ráda, že mohu být její součástí. Pokud sledujete album mých prací na zakázku KLIK SEM, tak už víte, že prošívám charitativní deky, které budou k vidění na Srazu patchworkářek 23. září v Prostějově. V albu najdete jen malé náhledy a na výsledek se samozřejmě přijeďte podívat. Každou prošívám jinak, ale hlavně jsou to deky užitkové, tak prošití zohledňuje tuto stránku i dodaný materiál.

Během léta bych ráda rozšířila nabídku našich kolečkových šablon o dva oválky a srdíčko. Ale ještě musím k srdíčku udělat nějaké projekty. Kolečkové šablony KLIK SEM.

Pokud nejedete na dovolenou jako já, tak si udělejte radost jinak. My jsme si s M. nakoupili knížky a nemusí to být vůbec nové. Spolu s mými projekty, které hodlám dělat, Vám pak některé svoje nové knihy představím.
V mojí zelené dílně se určitě budu věnovat zpracování různých darů, které jsem od svých přátel dostala. Ať jsou to vzorníky, bavlnky nebo látačky. Nějaké projekty musím vymyslet také pro flauše. Více k mým projektům v TOMTO albu, kde najdete i fotky, které se na blog nedostaly.




Nezapomeňte ani o prázdninách na každodenní rituály a činnosti. KLIK SEM na článek.
Když budete dělat svoje rituály a činnosti, tak pracujete na tom, aby jste byli šťastní v tom, co děláte. Pak nebude mít pochybnosti. Nebude mít pocit, že zrovna Vám něco chybí.  Já se neustále nemůžu zbavit příhody, která se mi stala na výstavě, a týkala se mého quiltovacího stroje. Věta plná závisti mne sice straší, ale v podstatě mi pomohla ještě více si srovnat, že to, co dělám, dělám správně. 


Udělejte si pohodu, zkuste nějakou činnost, kterou jste nikdy nebo už dlouho nedělali.
Máte taky takový ten šuplík, kde je schovaný projekt #tohlechcioletošníchprázdnináchdělat ?
Jaký sen to je? Můj je karetkové tkaní a určitě o tom napíšu článek.
Moc se těším. jamala

5 komentářů:

  1. Jani, taky ti přeju krásné léto. My učitelky si to umíme pořádně užít. A snad dojde i na kostlivce ve skříni. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to zas bude parády. Už teď to vypadá úžasně.
    Já letos bohužel kočičky nestihla, i když jsem moc chtěla. Nějak se mi nakupily jiné pracovní záležitosti. Pokusím se tedy příští rok, s novým tématem.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Přeji vydařený pobyt v letní dílně a spoustu inspirace létem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Letos se mi nějak nakupilo quiltování, ale protože jsem měla půl roku bez něj, tak mne to stále ještě moc baví. Krásné léto

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.