neděle

... a stále do léta

Deku pro Agátku mám hotovou - dodělala poslední stehy. Do ničeho velkého se mi nechce a tak zůstávám na letním ladění a u podkafíček.


 (nejsou křivá podkafíčka, jen jsem to nesrovnala a  šupla tam podpis)


 A jedno tak pro mne v duchu mého novoročního předsevzetí:

Odkud jsou výšivky, tak to jsem napsala v minulém příspěvku. Myšák je ze stejného zdroje jako kafíčka.

Komu je líto, že nemá vyšívací stroj, tak nabízím soutěž. 
Nakonec mne přece jen napadlo spočítat ty loňské deky, které jsem ušila. Došla jsem k číslu, které můžete tipovat v komentářích. 
Jako deky nepočítám přehozy na křeslo. Pouze dospělácké a dětské deky, včetně Dek z lásky. Všechny deky v blogu jsou šité v loňském roce. Ze správných odpovědí budu losovat. Tipování končí v úterý 15.1. v deset hodin večer a výsledek losování připíšu do tohoto článku.
Pro výherce nabízím dvě výšivky na podkafíčka a to z tohoto článku podle domluvy - barvy, podkladový materiál (bílý, béžový...). Kdyby chtěl někdo myšáka, tak je možné k  němu vyšít i slečnu. Kdo  neumí šít, může také tipovat a dostane jedno hotové podkafíčko, které si v tomto příspěvku vybere.
Je možné komentovati i "anonymně" tedy bez Google nebo jiného účtu. Ale pro mne prosím přidejte podpis, případně mi ještě napište email, že jste tipovali a pod jakým jménem.
Krásný zimní den přeji.

Losování
Musím se přiznat, že jsem měla velikou trému. Při vyhlašování soutěže i při losování. Dek za rok 2012 je jenom 11.  
Na koho se nedostalo, tak zrovna dnes při prohlížení jedné kníhy o geometrii mne napadla další soutěžní otázka. Ale to až si splním své závazky. Rozhodla jsem se pro dva lístečky se jmény. Sepla jsem je patchworkovými špendlíky, abych mohla losovat co nejpoctivěji. Výherkyně si přečtěte na poslední fotce. 



Prosím napište mi e-mail (uvedený v kontaktech) vaše přání a kam mám výšivky poslat. Hanka ke svému výkonu 0 dek, přidá dvě podkafíčka (doufám).
Děkuji všem za váš zájem a těším se někdy příště. Jana

41 komentářů:

  1. http://tolepjetbude.blogspot.cz
    Dobrý večer, tipuju 1 deku za měsíc ? 12 ? Kromě dek je na tvém blogu spousta jiných zajímavých věcí, obdivuju šikovnost...trpělivost a preciznost. Nojo, od Olomouce...moje dcera se tam předloni vdala....hihihi Hezký den Milada Milky
    mhorynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za zájem a počítání, těší mne to. J.

      Vymazat
  2. Krásné podkafíčka jsi ušila, a ještě to množství:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsou jen obyčejná, ale víš kolik jsem vytahala látek ze skříně?! j.

      Vymazat
  3. Já tipuji 14, podkafíčka a polštářky bych raději nepočítala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem se na podkafíčka dívala a spočítala je bych i s těmi, které v blogu nebyly, tak by z toho další tři deky asi byly. Děkuji za tipování. J.

      Vymazat
  4. Podkafíčka jsou opět moc pěkná. To by bylo žůžo, mít tak jedno doma.Tipuju 12 dek.
    Zdravím . Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji, že jsi se ozvala. Děkuji za podporu a krásný email. Jana

      Vymazat
  5. Janicko ako vzdy krasne podkaficka, v dobrom zavdim taky stroj ... ja len premyslam ci aj niekedy dokazes len tak sadnut a nic nerobit, moj velky obdiv!!! a ja som napocitala 14 tnast kusov diek ..no klobuk dole nad tolkym mnozstvom ...... take podkaficka fuuuuuuu tak tie by boli pokladom ..prajem vela sil a krasne tvorenie ..uz sa tesim na deku pre Agatku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli vůbec ušiju 11 dek v novém roce. Alespoň se to bude líp počítat. J.

      Vymazat
    2. Urcite ano, si sikulka, ak to zdravicko dovoli, tak verim ,ze Ty prstekom pokoj nedas:) tak nech sa dari Janicko , dakujem za inspiracie velmi rada sem chodim na cumakovanie :)))

      Vymazat
  6. Zatím jsem nestihla počítat,ale při čtení článku "Komu je líto, že nemá vyšívací stroj, tak nabízím soutěž" jsem se lekla,že se chceš zbavit vyšíváku :)))))))))))!!!
    To bych šla počítat hned.
    Opět krásná práce.
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  7. Já vás sleduji teprve chvíli, ale tvoříte rychlostí blesku, takže tipuji 15:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji do blesku mám daleko. Snad se polepším, děkuji za tipování. j.

      Vymazat
  8. Jani,jestli jsem dobře počítala a nepočítá se Agátka,tak jich máš na svém kontě za minulý rok 11kusů. V dubnu jsi se flákala....:))))))
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  9. Jani vím to naprosto přesně kolik dek: HODNĚ!!!! :)))))
    L.

    OdpovědětVymazat
  10. Úplně mi spadla brada, když jsem viděla výšivky kytiček. Famozní!!! Šanci vyhrát výšivku přenechám ostatním, protože ještě chvilku a i já si poběžím k Leničce pro Nej vyšívací stroj :-)) Krasný den do Olmíku. Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud se nepočítá do loňského roku deka pro Agátku tak je jich 12 (s Agátčinou dekou 13). Máte moc krásně výrobky :-) a protože nemám vlastní blog tak napíšu e-mail katmou@seznam.cz. Mnoho dalších nádherných výrobků přeje Katka

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, nechápu, jak při dece pro Agátku ještě stíháš šít další věcičky, tak krásné a vůbec ne křivé :o)
    Tak jsem se znovu vším pokochala a dopočítala jsem se na 11 dek, tedy bez Agátky. Koukám, že mnoho nás počítalo a každá jinak :o)))
    Mimochodem můj loňský výkon = 0 dek :o(
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Janinko, počítala jsem, ale hlavně jsem se kochala a obdivovala. Všechny deky jsou krásné, deky z lásky nádherné, ale "růžové knihy" - tak ta je prostě úžasná. Snad se nepletu, když píši počet 11 (bez Agátky). Smekám před Tebou, já od nástupu do práce neušila ani chňapku do kuchyně. Opatruj se, pa. Jana (jana.holanova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko zdravím. Syn vaří, manžel vaří a umývá nádobí a si šiju. Majitelka růžových knih pod ní sní své růžové důchodové sny. To by se to šilo, kdyby bylo tolik času. j.

      Vymazat
  14. Myslím, že jsi ušila jedenáct dek, Jamalko. A jednu krásnější než druhou.
    Co se týče dek z lásky, tak jsi mou inspirací a ženeš mě dopředu, protože se snažím mít deky alespoň trochu jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Bez tebe bych asi neznala Deky z lásky (nebo mnohem později). A že TY jsi mojí inspirací, o tom není pochyb. j.

      Vymazat
  15. Janičko, deky netroufám tipovat, byla jich určitě veliká spousta...Ale podkafíčka jsou přenádherná:-))

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Jani, tipuji, že jsi ušila 11 dek, kromě toho vše krásně nafotila, napsala spoustu rad, tipů a návodů. Často k tobě chodím číst a kochat se tvými díly, jsi moc šikovná, vše krásně ušito a barevně sladěno.Jako začátečník oceňuji návody, jsou opravdu perfektní, srozumitelně popsané, nafocené. Díky moc za tvůj blog. Iva (pod.javorici@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejda moc děkuji za takovou chválu. já ty návody trošku plácám, ale snad někomu pomohou. sama se musím ještě hodně učit. j.

      Vymazat
  17. tak som to preliezla a tiež som napočítala 11 diek ... samé nádherné kúsky, som rada, že som si ich pripomenula ♥♥♥
    ufff, ale ta 11tka - pre mňa neuveriteľné číslo ... ja mám normu 2 na rok, všetko naviac je nadplán a neskutočne sa z toho vytešujem ... ale 11, asi by som musela dať v práci výpoveď :D, klobúk dole, si neskotočne šikovná!

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky, tak jsem se snažila spočítat tvoje deky, došla jsem k číslu 11, z toho 3 dětské... Ale kromě nich tam máš nepočítaně dalších nádherných výtvorů... Chodím se na tvůj blog kochat, zlepšovat si náladu a lovit inspiraci a poučení stran šití :-) Díky moc lenkatrun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Já zase nabrala spoustu inspirace u tvých fotek z výstavy. Slibuji, že na tu příští už přijedu. Jen budu potřebovat protekční povolení na Vendulu (ale když je od vás...). j.

      Vymazat
  19. jeeemine, ja sa tak tešííííím ☺☺☺☺
    nestáva sa mi také, tak toto je príjemná zmena, a tiež dodá energiu - už 2 dni ma pobolieva hlava, tak teraz od radosti isto prestane :)
    ďakujem za možnosť vyhrať, ale hlavne ako písali baby, za všetky návody, reportáže, fotky a inšpirácie ... k Tebe sa vždy rada vraciam na návštevu ♥
    VEĽKÁ VĎAKA ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  20. Gratulujem babenky ,Janicka je moc sikovna zienka,a ja sa musim naucit lepsie pocitat :))) moc Vam to prajem a ja budem len v kutiku duse v dobrom zavidiet :) pekny den vsetkym :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ježkovy voči, já byla vylosovaná. Hurá! Jupí! 3x sláva! Piju denně dvě kafe, tak to budu na Janičku a její blog myslet ještě častěji. Už se moc těším na posezení s Jacobem a podkafíčkem.
    Díky moc, že nám všem rozdáváš tolik inspirace a radosti.
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj jani, ty výšivky máku jsou moc hezké ( a to další sámo super:-) ), tak teď se poinspiruji já a pokusím se to doladit.. Hezký den, Monika

    OdpovědětVymazat