neděle

Sladké pečení

z UrbanThreads. Nafotit to moc nejde, na fotkách výšivka spíš zaniká. Tak alespoň na ukázku, že jsem nelenošila.
 
 
Moje první samostatné pokusy s náramky. Kytičku mám od Mirky. Jednu už mám stále u sebe, druhou kytku budu nosit na ruce.
A ještě mě čekalo milé překvapení. Pozdrav z Telče. Moc děkuju a určitě nám to musí příště vyjít a potkáme se.
K tomu jahodovému dezertu přeji dobrou chuť. Jana

9 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Není co dodávat, opět velká nádhera:-)

Amelie řekl(a)...

Ty náramky jsou nádherné..a to ostatní samozřejmě taky.

Ella řekl(a)...

Krasny dort a ani se po nem nestloustne.

Dagmar řekl(a)...

Úžasné pečení. ;-) Náramečky super k letnímu oblečení. :-) Míka je poklad, viď. Pěkný týden. :-)

mika řekl(a)...

Janusik krasne si napiekla je to fantaticke ..ako vzdy napadite, nadherne spracovane ..prosto Tvoje dielko ..naramky su fantsticke ...posielam objaticko a slniecko , nam stale leje a je zima , akoby uz leto bolo davno za nami :(
paaaaaaaa
M.

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

No nemyslím si, že zrovna ty bys nám musela dokazovat že nelenošíš :D ... ♥ máš je krásné, už jsem obdivovala na FB. Lenka ♥

Anonymní řekl(a)...

Šikovnico, jsi šikovná... moc!!! :o)
Zdraví nešikovnica Hana

eva řekl(a)...

Ahoj náramky jsou super jsi šikulka:)Hezké dny Eva

Anonymní řekl(a)...

Není možné, že bys lenošila, stíháš tolik, jako by den měl 48 hodin!
Jahodový dezert by byl bezva, já jsem měla kremroli s tvarůžkovým krémem v "tvarůžkové cukrárně".
Iva