pátek

Obal na kávičku

Moc se mi líbí takové ty krásné šicí dílny s naskládanými látkami, srovnanými šicími pomůckami a zakrytími šicími stroji. Na chaloupce nemám dílnu a šiji v ložnici. Dá se říct, že během dne stejně není poznat že je to ložnice a do úhledné šicí dílny to má taky daleko.



Před časem mi moje maminka oznámila, že nějaký pytlíček, co jsem šila, dala do tomboly svým dorostenkám (pozn. klub seniorek). Až podle fotky výherkyně jsem poznala pytlíčky, které jsem šila už dávno. Využila jsem k tom můj první šicí stroj s vyšíváním písmenek. Dělala jsem je s nápisem káva nebo bylinky, ale na fotce mi zůstalo jen tohle:


Takže po deseti letech jsem šila nové pytlíčky. Nápis je tentokrát vytvořený vyšívacím strojem a pytlíčky mají podšívku a odšité rožky. Pohodlně se do nich vejde 250g balíček kafe.



Přidám i nějaké to měření:
Míry uvádím s přídavkem 7mm na švy (šila jsem patchworkovou patkou)
Spodní pruh: 16,5 x 8,5 cm
Prostřední pruh 16,5 x 6,5 cm
Horní pruh 16,5 x 16 cm  Po sešití pruhů je délka asi 29 cm
Tunýlek je 4,5 cm od horní části, šňůrky jsou z proužku 3,5 cm.
Postup jsem nedělala, podobný je třeba tady.

Ještě mí pomocníci. Dlouho jsem odolávala různým šicím vymoženostem. Sice řezací kolečko jsem vlastnila ještě v době, kdy internetové obchody nebyly, ale ostatní pomůcky jsem si nepořizovala, že to jde i bez nich. Jenže takový zakladač šikmých použků hodně usnadní práci, nemám spálené prsty a šití je přesné. Je skvělý i na šití poutek a šňůrek. Ještě jsem nafotila i svoji papírovou pomůcku. Dělám ji vždy, když bych měla něco opakovaně vyměřovat. Mám na ní poznačené odměření tunýlku s střed odšitého rožku.

Autorský návod. Uveďte autora návodu při veřejné prezentaci nebo komerčním využití.




 To jsem se dnes nějak rozepsala. Přeji pěkný den.


2 komentáře:

  1. Bardzo ładne woreczki. Śliczne:) Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobrý nápad. Pytlíčky na kafíčko vypadají naprosto skvěle. Jsi šikulka....:-D

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.