pondělí

Matýsek projekt 376

V létě a v záři jsem pracovala na dvou Dekách z lásky. Obě tady představím. První je medvídková a kromě ledních medvědů má Matýsek rád svoji hlavu kachny. Dostala jsem sedm obrázků od švadlenek a doplnila jsem jméno a podle obrázku i hlavu kachny. Předlohou k dece mi byl obrázek v dětské knize, kde spal medvěd zakrytý čtverečkovou dekou.  Já nejsem moc patchworkářka a už jsem mockrát psala, že jsem zamrzla na čtverečcích a tak jsem ušila medvěda zakrytého čtverečkovou dekou. I když jsem vymýšlela už vymyšlené a podobný styl jsem pak našla, tak se jedná o můj nápad. Možná, kdybych šila podle předlohy, tak bych udělala širší polštářek medvídkovi pod hlavu. No nic, příště se polepším.
Obrázky jsem zapomněla vyfotit, tak jsem fotila na poslední chvíli bez světla, ale patří k dece, tak přikládám. Quiltovala jsem na rámu a tentokrát jsem přidala k dece i polštářek. Vzor ve čtverečcích je podle knihy od Angely Walters.
Patří se také poděkovat švadlenkám za krásné obrázky.

 








Kačenku šila slečna, které je 12 let a mně bylo velkou ctí, že jsem mohla s ní spolupracovat. Trošku jsem se bála, jestli obrázek dám do deky bez úhony a tak mi snad odpustí, že je dole na dece.




 

Přeji Vám a i všem dětem krásný podzim. jamala

8 komentářů:

  1. Jani, úžasnou deku jsi ušila. Skvěle jsi zapracovala obrázek kačenky do deky. Prošívání tomu moc pomohlo. Neustále mne udivuje Tvá tvůrčí práce. Posílám pozdrav. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji. Já jsem dlouho nevěděla jak to mám šít a mezitím jsem ušila ještě jednu deku. Pak jsem viděla obrázek v téhle úžasné knížce a bylo to jasný. když jsem přemýšlela jak to do toho dostanu tak jsem si vzpomněla na takové ty obrázky, co označují dveře jednotlivých pokojů. A ložnice bývají často hlavičky vykukující pod dekou. Zdraví j.

      Vymazat
  2. Deka je krásná... jenom musím přiznat, že tvoje prošívámí mně deptá a odrazuje něco prošívat.... ale s tím nic nenadělám.... Ty jsi prostě 1111111111111111111......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani neblázni. to moje prošívání není žádný zázrak. Já se zdaleka ne můžu rovnat těm, co mají longarm. Můj rám je opravdu stará rozhrkaná plečka, která má lepší roky dávno za sebou. Dokonce jsem přemýšlela že si pohlídám jestli někdo nebude prodávat malý rám Bernina. Ale opustila jsem už i tuto myšlenku prostě budu prošívat na svém stařečkovi, případně na šlapáku. Moc děkuju za tu chválu. Já.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju, Hani. No mohlo to být lepší, ale někdy to není tak úplně dokonalý. Hlavně, že se Matýskovi se líbí. Na fotce si prohlíží tu žlutou kačenku a to je vlastně nejlepší ♥ j.

      Vymazat
  4. Máš to krásný, nádherný, báchorečný - zkrátka jamalkovský. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, kamarádka říká, že prý můj rukopis nepoznala. Ale já jsem vlastně ráda. Děkuju ti moc. j.

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.