pátek

Perníčkuju

Perníčky jsem ani nepekla ani nešila z filcu, ale vyšívala. Výšivku vyvořila Lenka z nej-sici-stroje pro projekt Adventní kalendář. Já použila větší výšivku bez čísla.
A abych šla zadělat ty skutečné perníčky.


Na dva způsoby stahovací a zavazovací
Doputoval ke mně tento obrázek. Konvičku a šálek jsem před šitím prostírání neviděla a šila jsem naslepo.

Přeji perníkem provoněné dny

8 komentářů:

  1. Jani, no nádhera. Pytlíčky jsou jedna radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak vyšité, říkala jsem si, a musela jsem si to vyzvětšit, abych uvěřila :-) Perníčky vypadají báječně, žasnu, co ta Tvoje mašina umí. K nakousnutí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani pytličky jsou úžasné. Co v nich bude? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Perníčkové koření voní přímo z obrázku...moc se Ti to povedlo.
    A koukání na konvičky, to je potěcha oka!
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  5. perníčky sú roztomilé a tá kanvička - to nemá chybu :)!!!

    OdpovědětVymazat
  6. ale to ses hezky trefila s tím podkafíčkema pytlíky jsou taky nádherné, ostatně jako vše od tebe

    OdpovědětVymazat
  7. :)) Jsou krásní, pytlíčkové :o))) Perníčky-chlapečky si chci letos vykrájet ze samotvrdnoucí hmoty a pověsit ke světýlkům do kuchyně. Jen musím nejdřív splašit vykrajovátko :o)

    OdpovědětVymazat