sobota

Skoro vánoční


Trocha skoro vánoční šití z proužků látek. Už dříve jsem uproužkovala Modrou.
Projekt je z elektronické knihy volně dostupné na internetu, která obsahuje různé návody, také volně dostupné na netu.
Projekt první (ta režná se fakt špatně fotí):
V návodu byl vlastně jen ten spodní běhoun. Jenže já neumím počítat ani do desíti a tak jsem dvojnásobné množství čtverečků sešila ve velký čtverec a přidala ještě malé prostírání. Šila jsem opět na telefonní seznam a pracuje se s ním skvěle. 

Na malou prostírku se toho prošívání už moc nevešlo:

Krásné dny přeji 

10 komentářů:

  1. Díky moc za odkaz, hned jsem si knížky stáhla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každého poděkování si moc vážím a potěší to.

      Vymazat
  2. To je nádhera! Tohle přesné šotí mi moc nejde tak se jdu hned podívat na knížky třeba najdu nějaký návod i pro mě nešiku ;)
    Přeju krásnou neděli Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. ty srdíčka jsou boží. Krom jiného ;) ♥ L.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, nádherné dečky, prostírky a super typ na "výuku" a inspiraci! Díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani♥ opět nádhera !!!..tak jestli ty patchworkářka*** neumíš počítat?????
    ..tak to teda nevím :-))) ať je to jak chce ,ale máš to opět luxusní!!!!prošití máš moc krásné !!!a modrou si pamatuji byla též nádherná !!!jen se musím smát tomu seznamu ,kdyby jen věděl ten kdo ho vydává na co všechno telefoní seznam slouží ..možná by se divil :-))jen má nějak míň stránek: mohli by ho zase dělat silnější ,že jo ???.-))

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné veci vyrábaš. Všetko je veľmi pekné.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to je prostě paráda, já jen zírám, jak to s tou jehlou umíš :-O hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat