pondělí

Modrý brouk jede za duhou


Pro změnu něco pro Deky z lásky. Už jsem se někde zmiňovala, že jsem šila polštář pro projekt 67 Ondrova brášku Honzíka. Ondra už má svoje želvičky a tady je můj příspěvek polštářek, který jsem si pojmenovala Modrý brouk jede za duhou. Aby to bylo úplně dokonalé, večer v den, kdy jsem polštářek šila byla nádherná duha. Jako na objednávku.

přední strana
a zadní strana polštářku

prošití
Pěkný den přeji Jana

14 komentářů:

verpa řekl(a)...

Je naprosto úžasný, žasnu nad tou zadní stranou, tu já vždycky nějak rychle splácám.

Hanka V. řekl(a)...

Ten vykouzlí úsměv hned při rozbalení. Je parádně dětsky veselý:-)))

Amelie řekl(a)...

polštářek je nádherný a krásně barevný

mika řekl(a)...

Janicka, vankusik je famozny ,fantasticky spracovany ako vzdy vesely a napadity prosto TVOJ!!! na tom sa bude ale snivat .... si sikulka !

Ajka řekl(a)...

Jani fantastické .....

Jitta řekl(a)...

No to je nádhera...Jani moc se Ti povedl:-)

Anonymní řekl(a)...

Jani, to je nádherný polštářek! Moc se mi líbí a Honzíkovi se taky bude určitě líbit... lenkatrun

vexa řekl(a)...

Veselé, povedené!

Renata řekl(a)...

ten je překrásný z obou stran ♥
moc se ti povedl a určitě udělá radost !!!

Marie Králová řekl(a)...

To je nádhera pro dětskou radost. M.

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

mdupka řekl(a)...

prekrásne ... už sa opakujem, ale Tvoje štvorčekovanie milujem :)

pegyna řekl(a)...

Nedá mi to a musím napsat, šiješ krásně a tento polštářek je NEJ - barevný, s aplikací,
zadní strana nemá chybu a ještě s duha

danku řekl(a)...

Další krásná věc ♥... Ty máš zlaté ruce, na co sáhneš, to se ti povede... ;)