neděle

Obrázky pro Aďáska (projekt 61)

Mám taky ráda mašinky jako Aďásek. Udělala jsem mu do deky dvě mašinky.
Mám moc ráda mašinky, tak jsem se přihlásila i na ušití deky. Trošku se to s obrázky zašmodrchalo a bylo jich málo. Popisovat celou štrapáci nebudu, nakonec chyběl jenom jeden. Když už mám na dece dvě aplikace, budu vyšívat.
Vyšívala jsem podle časopisu Rakam s vlastními úpravami.

Obrázky od švadlenek.


A ještě aplikace do jiného projektu Luky (projekt 73)- Automat na popcorn
Tady jsem si pomohla strojovou výšivkou, ale jednoduchá krabice kolem mi dala skoro víc zabrat než mašinky nebo zvířátka.
Krásné dny přeji

6 komentářů:

  1. Jani koukám, že jak jsi chtěla použít mašinku od nás, tak dobře, žes to neudělala :) ... ale jsem ráda, že tam jsou. Na deku se už moc těším

    OdpovědětVymazat
  2. Vyšitá mašinka a stroj s popkornem jsou opět originály každým coulem. Už aby jedna deka byla opět hotová:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vláčik je úžasný ... a ten automat na pukance, no podržte ma, to je supeeer :) to aky fanda popkornu musí byť :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jani jsi nápaditá a šikovná , jako vždy. Vyšívaná mašinka je moc pěkná. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné bločky, jsem zvědavá na tvoji deku, to zas bude nádhera !

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi v "dekách z lásky" rozjetá jak lokomotiva!
    Tak přeji hodně páry do té mašinkové deky.
    ŠŠŠšššššš húúúúú Hana

    OdpovědětVymazat