čtvrtek

Quiltím s Leah Day (a mám hotovo)

Často jsem tady zmiňovala svoje trénovací quiltění s Leah Day. Dodělala jsem 88 čtverečků, což mi stačí na závěs, který potřebuji. Leah má ve své galerii skoro 500 vzorů, mohla bych mít závěsů několik.
Celý závěs je quiltovaný i ušitý na šlapacích strojích a to Lada 77 a Mundlos Original Victoria 260 Z.
Tady jsou poslední bločky a spojování pomocí proužků.







Celý závěs ukážu zase někdy příště. Chybí vyšít štítek a našít. Ještě dodám, že jsem začala 9. října 2016 a skončila 15. února 2017.

Pro ty, kdo chtějí začít, bych doporučovala začít vzory pro začátečníky a určitě nejdříve kreslit a pak pod stroj. Nebo zkuste moji stránku na Facebooku a začněte od nejstarších příspěvků. Vzory jsem vybírala tak, aby byly zvládnutelné pro úplné začátečníky, aby tam byly vzory i pro pokročilejší.
Ve vzorech jsou zastoupeny takové, kde si osvojíte rovné i spirálové šití, vzory, kde se šije vpřed a vzad (hodně důležité udržet stejnou délku stehu) a vzory typu paisley, kde je důležité naučit se zaplnit prostor.

A co dál? Určitě se vrátím k zentangle quiltění, které stále čeká na další čtverce. Určitě se mi bude quiltovat lépe, quiltění s Leah byla opravdu velká škola a zkušenost. A i díky tomu jsem se mohla pustit do trénování pírek. Líbí se mi tenká, dlouhá, viktoriánská pírka podle Karen McTavish a tak se je učím.

Přeji krášně proquiltované dny. Jana

4 komentáře:

  1. Milá Janičko, to, co ty všechno umíš je pro mě vyšší level a tak s radostí sleduji Tvé příspěvky. Je to vždy počteníčko. Dokonce jsem onehdy při snídani o Tobě a Tvých šlapacích strojích vyprávěla mému muži :-) A díky Tobě uvažuji o tom, že bych si šlapací stroj pořídila domů. Závěs je naprosto originální a neznám nikoho jiného, kdo by to zvládl lépe. Budu se těšit na ukázku celého díla :-) Přeji báječné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná práce:-)
    Já teprve začínám s quiltováním u Leah, ale potřebuju ještě mooooc tréninku, aby to nějak vypadalo. Snad se také někdy dopracuji k tak nádherným výtvorům.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc. Je to jenom o spoustě trénování a nebát se. Já se bojím a tak mi cvičné práce jdou jak nic a naostro to zmastím. Ale jednou se toho strachu zbavím. Díky Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, jsi neuvěřitelná co dokážeš! Koukám jako blázen na to spojování proužky. Jdu se ještě jednou...dvakrát... pokochat tvoji šikovností :-)

    OdpovědětVymazat