sobota

O radostech a plánování

Někdy nemá cenu něco plánovat, nakonec je všechno jinak. Bylo to tak i v posledních dnech. Všechno jinak. A tak jsem kvůli pracovním povinnostem nikam necestovala a naopak jsem se mohla potkat s přáteli u nás na chalupě.
Co mi udělalo radost? Že jsme se v neděli večer domluvily a ve středu přifrčela k nám na chalupu Monika Kolejová. Každý, kdo sleduje můj blog ví, že jsme kamarádky a že díky ní jsem začala víc přemýšlet nad quitlováním. O jejích kurzech jsem už taky psala a když už byla u nás, tak jsme natočily speciální díl jejího quiltovacího seriálu a to o patkách. A při té příležitosti jsme quiltovaly na šlapacích strojích, testovaly  akvarelové pastelky Inktens. A taky konečně vím, jak na freeform pírka a jsem s nimi už skoro spokojená.

Vyzkoušely jsme bavlněné nitě, které Monika nabízí i na mých šlapacích strojích a dopadlo to velmi dobře. Já jsem moc spokojená, nitě mají jemný lesk a není z nich stroj plný chloupků jako je to u obyčejných bavlněných nití. Na prošívání ideální. Koupit můžete TADY.
 Pilně jsem se dřela freeform pírka pod dohledem učitelky:

 Pastelky Inktens:
 Kouknout můžete i na video, které jsme natočily. Moc jsme to nedomlouvaly, spoustu bych doplnila, ale ono je to těžké najednou mluvit na kameru. Kdo by chtěl o patkách vědět víc, tak o nich píšu na na stránce JAK NA VOLNÉ QUILTOVÁNÍ.

Pokud nequiltujete a na video koukat nechcete, tak prozradím, že na konci videa je kuk do mojí dílny.

Probraly jsme nejen quiltování, ale i patchworkové bločky a jejich šití. Monika chystá projekt šití na papír, ale o tom ještě určitě napíšu. U toho jsme si dávaly kafčo a sušenky. Vykrajovátka už jsem tady ukazovala a můžete je koupit TADY.

O tom dalším příště. Ještě ale zmíním, že mi dnes udělala radost jedna šikovná mladá dáma. Poslala mi obrázek kabelky, kterou ušila. Krásný kousek, precizní práce, úžasné quiltování a to celé na šlapacím stroji. A protože mi napsala, že jsem přispěla k tomu, že dostala odvahu zkoušet šlapací stroje zkoušet, tak musím říct, že radost mi udělala obrovskou. Podělím se o větu, kterou napsala: Mě na nich baví, že je s nimi člověk nějak víc propojený, líp spolupracují a mimoto jsou nádherné. 
Napsala to úplně přesně, nemám co dodat.
Jak jste na tom Vy? Máte šlapací stroj? Zkoušíte na něm šít? Nebo na něm šijete běžně? 


Přeji krásné letní dny. Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat