pátek

Konec roku se blíží

 nezadržitelně a rychle. Já bych tady ráda zveřejnila pár informací, které by bylo super, kdyby nezapadly.

Dnes jsme přidala do placené části blogu i na VIP poslední šablonu do Silvestrovského šití. Ještě zveřejním na obou místech takový bonus, ale až na Silvestra ráno. Jak placená část, tak VIP je stejná a materiály zůstanou ke stažení.

Postatnou informací je tedy připomenutí Silvestrovského šití a možnosti vyplnit formulář k rozšířené verzi pro ty, kdo věnovali Dílně jamala nějaké materiální příspěvky na šití. Pro tyto VIP jsem připravila samostatný přístup k materiálům v plné verzi. Přihlásit se můžete kdykoli a materiály budete mít stále k dispozici. Je nutné uvést adresu, kterou používáte k přihlašování k účtu Google. K přihlašovacímu formuláři TUDY.

Článek Silvestrovské šití u mne na blogu je ZDE. Je zde volně ke stažení jedna varianta bloku.

Samozřejmě bych těmto sponzorům ráda poděkovala a vyjádřila obrovskou radost, že mám materiál na tvoření. Těm, kdo darovali materiál a ještě zaplatili přístup k placené části blogu, těm děkuji obzvlášť. I zaplacením přístupu k placené části se podílíte na charitě, kterou dělám, protože můžu nakoupit látku na zadní stranu a podobně. 

Co nás na placeném blogu čeká? Kromě spousty návodů, které už tam jsou, nově přibude takové ucelené téma prošívání. Zveřejním kapitoly původně určené do knihy. Uděláme si takovou přehlednou stránku s odkazem na jednotlivé už existující články. Řekneme si o různých možnostech prošití a možná nakousneme i volné quiltování. Podle zájmu.

Co bude tady na blogu? Já bych tady ráda udělala retro okénko. Dostala jsem totiž staré časopisy a řekla jsem si, že by nebylo od věci udělat něco podle návodů, které v nich jsou. 

Co ještě Dílnu čeká? Chtěla bych dělit čas mezi charitu a šití "pro sebe". Věřím, že se nadále bude dařit spolupráce s patchworkářkami z Prostějova.  Pak budu určitě zpracovávat zbytkové dary, které jsem dostala. Také musím dokončit topy ze sbírky Věnuj top, na to se vrhnu hned na začátku roku. Potom co rok přinese a já nerada plánuji. 


Pojďme si tedy užít poslední dny roku. Ať už s šitím nebo bez něj. Děkuji, že ještě stále sledujete tento blog a že jste právě tady. Ráda bych Vám už dnes do nového roku  popřála hodně zdraví, štěstí a lásky. A ještě jednou především pevné zdraví.
jamala

4 komentáře:

  1. Janičko, díky za všechno co děláš - pro lidi, děti, zvířátka a nás posedlé tím krásným řemeslem a uměním ❤️. V Novém roce 2024 hodně, zdraví, síly a štěstí do všeho co podnikneš, ať se všechno daří 🥰💖💖🌹

    OdpovědětVymazat
  2. Tady mi to píše anonymní 😀, na Facebooku jsem Lidka Studničková 😊


    OdpovědětVymazat
  3. ... Jani, děkuji za krásné, přehledné a poučné články, skvělé návody a videa. Vždy se něco nového dozvím, něčemu se přiučím. Jednu šablonku silvestrovského šití mám vytištěnou, ale budu šít až v novém roce. Jani, přeji Tobě a všem Tvým blízkým do nového roku všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví, štěstí, spokojenost a pohody a těším se na další setkávání zde i na placeném blogu. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, vše nejlepší do nového roku přeji, hodně dokončených nejen charitativních výrobků a ať ti vše jde od ruky, stejně jako dosud. Tvoje práce je nádherná, prospěšná, radost přinášející.

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.