pátek

Čtverečky nejsou nudné

Scrapová deka vznikla z darovaných čtverečků nařezaných v jedné velikosti a zbytkových jednobarevných pruhů. Nepřidávala jsem vůbec nic (vyjma lemování) a pracovala jsem s tím co mám.

Základ deky tvoří blok 36 patch. Přišlo mi, že by velikostí vyhovoval. Byl to takový hrubý odhad, výsledek jsem si určila 3 x 4 čtverce. Následné zvětšení bylo nutné, ale zatím jsem nevěděla jak. Po sestavení základu jsem jsem několik variant. Zůstala jsem u čtverečků a myslím, že jsem udělala dobře.

Velikost čtverečků před sešitím 7 cm.
Výplň Termolin 120 g.
Zadní strana plátno.
Šila jsem na šlapací Minervě 122.
Prošívala na longarmu Bernina Q 20 na stole. Prošití s pravítky a free motion quiltting. Na konci příspěvku si můžete prohédnout videa z prošívání. 
Lemování ruční. Tady jsem sáhla do metráže, ale "šetřila" jsem a z každé látky jsem uřízla jen jeden pruh.



Prošití je druhou vrstvou co se vzoru týká. Je od kraje ke kraji, jak to vycházelo a nijak jsem neřešila, že bordury mám jinak široké.




Základní blok

Prošití jsem si navrhla v programu Quilt Assistant. Jak na to v programu a jak prošívat (v jakém pořadí se mi osvědčilo prošívat) bude součástí placené verze blogu. Více informací ZDE. Článek doplním přes víkend.


A ještě videa


Quilting s kruhy


Quilting s pravítky



A já to řeknu. Jsem nadšená a spokojená s výsledkem.
Seznam dárců na moje charitativní deky najdete ZDE KLIK.
Krásné a hravé léto přeji. jamala

Pokud jste na můj blog zavítali náhodou. tak nabízím možnost odebírat nové články. K odběru článků na tomto blogu se můžete přihlásit v kontaktním formuláři. Je to zdarma, vyplňujete pouze e-mail a vzkaz. Za jméno ve vzkazu budu ráda, není ale podmínkou (formulář k placené verzi je na samostatné stránce a tam požaduji kontaktní údaje na fakturu). Jen vám neuniknou žádné články z obou mých blogů.
Je nutné zadat verzi pro web a formulář najdete v bočním sloupci. 


3 komentáře:

  1. štvorčeky nebudú nikdy nudné........ ja som vždy obdivovala quilty Redpeppersquilt, a tá šila najskôr len zo štvorčekov, obdlžnikov atď a každý jeden bol prekrásny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dlouho šila čtverečky, ale časem mi nestačily. Začala jsem šít víc zmatek a čtverečky jsem odsouvala do pozadí. A tím, že nejsou dost kreativní. Bylo to hloupé tvrzení a proto jsem článek nazvala takto. Já věřím, že tahle deka je kreativní v tom smyslu v jakém to chápu já, dá se na tom "vyblbnout". Jana

      Vymazat