čtvrtek

Želví

Dnes želví polštář. V poslední době jsem vyšívala hodně. Pro kamarádku i pro sebe. Strojové výšivce jsem kdysi dost propadla, teď už tolik nevyšívám. Neznamená to, že bych na vyšívák zanevřela. Protože se na Facebooku řešilo nastavení napětí nitě, chtěla jsem napsat článek. Než jsem se k tomu dokopala, tak skvělý článek napsala odbornice na vyšívání a tak jí do toho nebudu fušovat a článek si přečtěte TADY. Já bych jen dodala zkušenost, se svým vyšívacím strojem. Mám Brother V3 a dlouho se mi nedařila slušná výšivka, považovala jsem nastavení stroje za modlu, do které nemám raději moc zasahovat. Pak mi poradila kamarádka, že se toho nemám bát a tak jsem povolovala jak horní i spodní napětí. A ono to pak najednou šlo. Opravdu to není o spoustě výstuh, ale o správném nastavení nitě. Já většinou používám jen trhací výstuhu.
Dnes tedy ta želva. Polštář s výšivkou z Embroidery Library, batiky Northcott Stonehenge, pět odstínů od tyrkysové po tmavě hnědou a tmavě modrá. Mám je už delší dobu a docela mě mrzí, že jsem si jich nepořídila víc.
Výšivka je tedy strojová, celý polštář jsem už šila a quiltovala na šlapacích stojích.


Když jsem psala o vyšívání pro kamarádku, tak tady je ukázka vyšívání s asistentkou Sárou. 
Přeji krásné dny. Jana
.

2 komentáře:

  1. ... opět nádherný kousek. Batiky jsou úžasné, ale bez Tvého quiltování by to byly "jen" krásné batiky. Luxusní polštářek, už jsem se k němu několikrát vrátila a znovu obdivuji jak quiltování úžasně propojilo jednotlivé barvy. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuju moc. Sbírala jsem odvahu co s těmi látkami. Dopadlo na to líp, než to že ze začátku vylízalo. Asi jsem se moc s dárkem netrefila podle komentáře, no já jsem spokojená. Pro mne to byla výzva a dopadla podle mých představ.

      Vymazat