středa

Double eco bag

Proč dvojitá nebo dvakrát eko? V mém případě to neznamená, že je s podšívkou, ale když budu nosit nákupku místo igelitek a ještě k tomu při její výrobě budu recyklovat, tak bude eko dvakrát. Eko tašky nebo taky nákupní vyrábím často, jednoduché i s podšívkou. Taková ta záložní do tašky může být jen jednoduchá, bez podšívky. Parádní a pevnější, když opravdu vyrážím na nákup, může být už bytelnější.
Už jsem se jednou zapojila do výzvy na netu: Vezmi starý ubrus nebo závěs a ušij nákupku.
Závěsy a ubrusy mám, a taky prostěradla, košile a vůbec spoustu věcí k recyklaci. Rozhodla jsem se pracovat různými technikami a využít i různé zkušební bločky pro projekty, případně zbytky, které jsem dostala a na patchwork se nehodí. Takže budu barvit, našívat, zkusím boro a háčkovat a všechno co mě napadne. Tak, aby i ten starý závěs vypadal dobře.

Já jsem si na jaře nachystala polotovar na jednu nákupku a nemohla jsem se k němu nějak dostat. Rozhodla jsem se, že něco dokončím a začne tím moje nákupkové snažení (nebo naváže na minulé projekty?). Podklad tvoří stará roleta, našívala jsem vlnu, kterou odložila kamarádka, staré kalhoty od jiné kamarádky tvoří podšívku a ucha tašky jsou z pásku. Vlnu jsem našívala technikou yarn couching. Tato je šitá na stroji Bernina, ale minulý týden mi dorazily patky na našívání vlny na šlapací stroj, tak hned jak to vyzkouším, tak napíšu šlánek na blog..


 Podšívka tašky. Využila jsem kapsy na nohavicích.
 Proces výroby:
 Šila jsem na šlapacím stroji a těším se, že příště budu i quitovat - našívat na šlapáku.
 Kalhoty budou sloužit dál jako podšívka:
 Detail našité vlny:
 I z tohoho budou v budoucnu nákupky:
Přeji krásní letní dny. jamala

Žádné komentáře:

Okomentovat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.