pondělí

Pod strojem i na rámu

Dlouho jsem nequiltovala na rámu, hodně dlouho. A v poslední době ani moc pod strojem. Víkend byl po dlouhé době tedy quiltovací.
Quiltovala jsem na stroji Mudlos Original Victoria a vzory jsou z galerie Leah Day.

Na rámu téměř po roce. Používala jsem ho maximálně na špendlení topu. Na to je skvělý, nemusím se plazit po zemi, větší stůl nemám.
Prošívala jsem deku kamarádce Renatě. Nemám stroj s dlouhým ramenem, prošívám na starším jednoduchém rámu Pfaff a se strojem Janome 1600 PQC. Raději quiltuji pod strojem, ale na rámu je to rychlejší. A tady mne trochu tlačil čas.




Něco z mého háčkování - racek Péťa Podle knihy Háčkovaní ptáčci, kterou vydala Metafora a háčkovala jsem ji jako dárek.

Podzim je letos opravdu kouzelný. jamala

6 komentářů:

  1. Krásné prošití. Už máš vymyšlené, co s těmi čtverečky? Jestli je to riflovina, tak se nabízí rag, ale deka by byla asi moc těžká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtverečky jsou na tašku. Začala jsem je dělat, abych oživila stránku na Facebooku Quitlíme a ukázala, že ze cvičných čtverečků nemusí být jenom deka nebo polštář. Na začátku mi bylo úplně jasný, jak to chci, ale než jsem to vyquiltovala, tak jsem zapomněla jak jsem to zamýšlela :-)). No tak budu improvizovat. j.

      Vymazat
  2. Ani nevím, co pochválit nejvíc. Čtverečky si někdy musím vyzkoušet, až budu mít čas. Obávám se ale, že v kategoeii "někdy" je už tolik věcí, že to nemůžu nikdy stihnout. Chjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, kategorie "někdy" umí být pěkně košatá. Taky bych ráda vyzkoušela tolik věcí!
      Pady jamala

      Vymazat
  3. Jani, obdivuji Tvou všestrannost. Háčkování a quiltování je nádherné. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji moc. Háčkovat neumím žádné skvosty. Jako dítě jsem měla trošku fobii z opeřenců, tak se na nich teď vyřádím. Pady j.

      Vymazat