sobota

Deka pro Adámka

Nemůže být radostnější vánoční dárek než ten, který způsobí radost někomu jinému. Já dnes jeden takový dostala. Kompletovala jsem deku pro Adámka a dělala jsem jméno, aplikaci pandy a obrázek pro brášku. Dnes přišly krásné fotky od maminky, no zamáčkla jsem slzu. Když maminka napíše, že Adámek nedá deku z ruky, tak je to největší odměna.
Švadlenky poslaly krásné obrázky a já mám vždycky ráda, když se mi v dece neztrácí a vyniknou. Pozadí obrázků jsem pojala jako kombinaci oranžových a zelených pruhů. Zelené jsem ještě brala od světlé po nejtmavší směrem dolů. Výplň vatelín 120 a prošívala jsem na rámu vzory podle knihy od Christiny Cameli. Chtěla jsem něco jednoduchého, abych nepotlačila obrázky. Líbí se mi jaký efekt udělalo prošívání přes rámečky. Nebyla jsem si jistá, jak to dopadne, ale jsem s tím spokojená.
Děkuji všem švadlenkám za inspirativní obrázky. Jsem ráda, že jsem s nimi mohla pracovat.

 Pro Adámka jsem udělala také polštářek, protože do deky mi obrázek přišel tvrdý, na polštáři krásně vynikne.





















 Polštářek pro brášku už jsem taky ukazovala:
A ještě něco z procesu šití:



Přeji krásné dny. Pady jamala

6 komentářů:

  1. Nádhera!!! Prošívání je skvělé:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, vše pěkně zakomponované.Moc se mi líbí oranžová a zelená látka na pozadí. Opět skvělé prošívání. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuju moc. Ty háčkované obrázky byly hodně zajímavé, chtěla jsem, aby vynikly, jednoduché pozadí mi přišlo nejlepší. Zelené a oranžová byl požadavek maminky na barvy. j.

      Vymazat
  3. Krasna deka a nadherne prosita. J.

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.