pondělí

Oliver

Po háčkovaném pejskovi jsem měla chuť na něco jednoduchého. Průběžně velmi pomalým tempem háčkuji čtverce na deku, ale někdy je to nuda. Tak jsem si hledala nějakého jednoduchého medvěda. Návod na Olivera je zdarma a je ZDE.

V této chvíli jsem si nebyla moc jistá výsledkem.
Do seznamu mých oblíbených blogů jsem přidala odkaz na Suzi Quilts, který už je delší dobu mým oblíbeným. Skvělé návody, spousta inspirace. Při registraci k odběru novinek dostanete návod na quilt zdarma. V posledním příspěvku jsou různé typy na žehlení a mezi nimi i využití klopníku při žehlení patchworku. Kdysi jsem dostala pár věcí po krejčí, ale klopník se při několikerém stěhování někde ztratil. Na žehlení patchworku stačí jeho jednoduchá varianta a já jsem si nechala obrousit kousek rozebraného starého stroje. Přesněji šuplík na špulky. A je už do budoucna jedno, jak budu tuto zachráněnou část používat, mám i obroušený hranolek z našich dveří. Kdo by chtěl originální klopník, dá se pořídit.


Chtěla jsem přidat i nějaké fotky z výletu po okolí, ale smazala jsem si je dříve, než se stihly zálohovat. Takže jen co zůstalo. Vendulka prozkoumává tvrz v Jesenci. DSalší fotky jsou na mém, Instagramovém profilu.


Krásné dny přeji. Jana

1 komentář:

  1. To je miloučký méďa. A pěkná vychytávka ze dřeva na žehlení PW. Zdravím. Marie

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.