čtvrtek

Osmý prázdninový - quiltující

Dnes jen krátký příspěvek. Deku šila moje kamarádka a já jsem ji pojala jako trénink s pravítky. Prošívala jsem na rámu Pfaff Grace s Janome 1600. Nemám longarm, takže vzor musím přizpůsobit možnostem svého stroje a hlavně prostoru, který mám. Na tyto stroje, ani na podobné, neexistuje pravítková patka, která by zvládla přechod na vyšší švy. Jedna vlastně ano, ale je poměrně drahá a drátek, který se opírá o šroubek jehly mnoho nevydrží. Statické patky vyšší švy nezvládají. Tak jsme upravili patku z JUKI TL. Sice nejde na střed, podle šablonek se šít nedá, ale jinak frčím s pravítky i v těchto podmínkách. A nejen na prošívání, protože na tomto vzoru se mi osvědčila kulatá pravítka na značení. Pravítka jsou od Nej-šicí-stroje a celou deku jsem quiltovala s tímto pravítkem.

Chystám video o patkách určených pro práci volným pohybem.Pokud máte nějaký dotaz, tak pište do komentářů. Děkuji.







Tomuto výtvoru M. důvěrně říkám Matičková patka. 

 Přeji krásně proquiltovaný zbytek prázdnin. Jana

4 komentáře:

  1. Za deka je úchvatná! Klobouk dolů, oběma se vám to moc povedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná deka - šití i prošití. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujeme moc. Zdenka ji má fantastickou barevně, svědomitě ušitou, byla radost to prošívat. J.

    OdpovědětVymazat