pátek

Hvězdičko blýskavá

 Dnes se nebudu moc rozepisovat ani nebudu rozumovat o patchworku ani o ničem jiném. Omezím se jen na fakta o dece. Název jsem si vypůjčila od Petra Nováka. Není jen póza, protože hvězdičky na dece jsou opravdu blýskavé a na koncertech Petra Nováka jsem několikrát byla a název deky je poctou tomuto zpěvákovi.

Batiky věnovala paní Pavla K., vesmírnou látku Jitka Nitka a já jsem doplnila o to vesmírné blýskání. Deka je pro Klubko s nití pomáhá.

Prošívala jsem pod strojem, tedy na stole meandry kombinované s hvězdičkami. Na hvězdičky jsem použila naše šablony. KLIK SEM, pokud je neznáte. Použila jsem dvě velikosti hvězdiček 4,5 a 3,5 inch.
Výplň deky je Termolin 120 g a zadní strana plátno.  








Deku jsem ušila už v létě v letní dílně ještě s mojí milovanou Sárinkou. Moc nám tady chybíš, ty moje Hvězdičko blýskavá.



A tady je ta Hvězdička blýskavá

Hvězdné nebe a krásný podzim přeji jamala






2 komentáře:



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.