neděle

Tak jako slunečnice každým dnem

Sice nám nešel internet a nebylo kde brát rady, ale stejně jsem si umínila, že to zkusím. Prošívala jsem opět ručně perlovkami.

Návod jsem použila ten, který byl připojený k šabloně. 

No jsou tam chyby, ale nevadí je to moje a příště je už snad neudělám.

 
Pěkný den. Jana

15 komentářů:

  1. Tak tohle je fakt nádhera nádherovatá slunečnicová! Škoda na takovém ubruse jíst.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přesně tohle jsem si dneska říkala taky, ušila jsem si tašku, občas cestou chyb a omylů, příště už to bude lepší....Jestli bude....Tvoje práce je krásná, láskyplná a vždycky precizní...jen tak dál, pozdravuju Jarouška...M.

    OdpovědětVymazat
  3. ...Já stále hlavu svou obracím jen za Tebou... na Tvůj skvělý blog :o)
    Slunečnice, ta je nádherná!!! Nechápu jak se dělá ta díra na kytičku...A ti Lišáčci...úžasní!!!
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherný ubrus, Jamalko. Miluju tyhle odstíny, máš to krásně sladěné a ušité.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné,pěkně sladěné,příjemné pro oči.Prostě opět zase plný počet bodů.Krásné léto všem šikovným holkám.přeje Štěpánka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, tenhle ubrus je dalším krásným dílkem... My jsme šily drážďanský talíř v červnu na dílně, taky mě napadla slunečnice, ale nakonec jsem vybrala barvy duhy a vznikly hned 3 polštáře... Tvoje slunečnice se mi moooc líbí! lenkatrun

    OdpovědětVymazat
  7. wow wow wow, prošla jsem skoro celý blog (jsem tu prvně) a smekám. Tolik kráááásných věcí na jednom místě. Jste strašně moc šikovná, trpělivá, nápaditá, precizní..... a bůh ví co ještě. Stránky si ukládám a určitě budu nakukovat. A-lexa

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani, ja ziram, je to super, nadhera ja tam ziadne chyby nevidim je priam fantasticky si sikulka!!!! tiez mam drazdansky tanier v plane no kedy to bude netusim :))) mooooc pozdravujem paaaaaaaaaaaa a pekny dnik ...
    M.

    OdpovědětVymazat
  9. Moje nej....kytí a Tvůj další z úžasných kousků a ještě s krásnou hudbou.
    Jsi prostě jednička :))))
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jani..moc pěkná práce:-))jako vždy moc dobře zvolené barvy látek .. ..krásný ubru.-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný ubrus, parádní!! Všechno, co vznikne pod tvýma rukama je nádherné, dokonalé!

    OdpovědětVymazat