úterý

Srdcovka nádherná

je nejen kytka, která výrazně připomíná srdíčko. Mohlo by to být všechno, co se týká této deky. Na panelech jsou srdíčka. Věnovala mi je moje dlouholetá kamarádka. Srdcovka jsou i šicí stroje na kterých jsem deky šila a prošívala. Srdcovka je šít v létě venku nebo na zápraží. Srdcovka je šití s pravítky. ♥Srdcovka nádherná♥

Látky věnovala Renata Pudlice KLIK na její blog. Šití to bylo jednoduché a rychlé a v balíčku látek od Renaty jsem našla k panelům látku jak na sashing, tak na borduru. Odložila jsem všechny rozešité projekty (a že jich je) a pustila se do šití a prošívání. Venku se nedá vůbec být, ani v přístřešku už šití není komfortní a tak se snažím něco dělat spíše doma. 

Deku jsem šila i prošívala na šlapacím stroji. Se sešitím pomohl stroj Minerva a s prošíváním Mundlos Original Victoria. Kromě obšití kytek na panelu jsem prošívala s pravítky. 

Použitá pravítka naše srdíčková šablona KLIK a pravítko piano a kruhy od Nej šicí stroje KLIK.
Pravítko piano KLIK, kruhy KLIK

Zadní strana plátno, výplň Termolin 120 g, nitě Amann Isacord, Velikost 140 x 160 cm.

Zvolila jsem jednoduchou klasickou stavbu quiltu. Jednoduchý sashing a nekomlikovaná bordura. Zrovna takové je i prošívání.. Hlavní jsou tedy panely s kytičkami a deku určují.






Jednoduché značící pomůcky jsou ty nejúčinnější:



Stroj Mundlos Original Victoria s ramenem 27 cm, takže deka se pohodlně vejde.


Nepracuji sama, v dílně mám pomocníka:


Video z prošívání:
Video je 3x zvychlené

Lem na deky dělám zásadně z dvojité látky. Našívám volným quiltem, prostě proto, že na stroji nemám podavače. Více návodů jak lemovat (a jek lemovat i bez viditelného lemu) najdete na členském blogu KLIK.


Krásné dny přeji. jamala

Pokud jste na můj blog zavítali náhodou. tak nabízím možnost odebírat nové články. K odběru článků na tomto blogu se můžete přihlásit v kontaktním formuláři. Je to zdarma, vyplňujete pouze e-mail a vzkaz. Za jméno ve vzkazu budu ráda, není ale podmínkou (formulář k placené verzi je na samostatné stránce a tam požaduji kontaktní údaje na fakturu). Jen vám neuniknou žádné články z obou mých blogů.
Je nutné zadat verzi pro web a formulář najdete v bočním sloupci. 

Můžete se také přihlásit k placené verzi blogu, kde najdete návody a rozšířené články KLIK SEM pro info.

4 komentáře:

  1. Opět velká nádhera!!!Za tebou jde vidět vždy kus úžané práce.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se ti povedla. Jsi kouzelnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Je to přesně taková deka, kterou jsem si přála quiltovat alespoň jednou. Ty panely jsou fantastické

      Vymazat