pondělí

Dárek k narozeninám

S oblibou dělám některé věci na poslední chvíli. Vždycky si říkám, že to prostě musím zvládnout. A taky když mám čas,  nic mne nenapadne. Koupila jsem synovi k narozeninám jeho vysněný poukaz do sýrárny a další dárek - plastový model nějaké vojenské techniky si raději vybral sám. A protože si už tak nějak zvykl na "měkké" dárky, musela jsem nějaký vymyslet. Rád griluje a tak jsem se rozhodla ušít zástěru. Dám tam něco vyšívat, mezitím upeču oblíbený dort... Nově jsem koupila sadu vyšívacích nití, našla parádní free výšivku a vyšívala. Jenže moc tenká jehla mi samozřejmě trhala nitě a tak 56 minut vyšívání se protáhlo na tři hodiny. Musím si koupit lupu, abych přečetla velikost jehly! Celý den jsem šila zástěru a pytlíček na dárkový poukaz. Dodělala jsem i dort a mohlo se slavit a grilovat.
Obal na dárkový poukaz

Výšivka detail
Příprava na grilování

1 komentář:

  1. Tak tuhle druhou zátśtěrku vidím teprve dnes po prvé a nevím jak je možné ,že mi unikla ..je supr (budu muset vymyslet jiný název pro krásná :-))) tenhle už mě omrzel :-)))))

    OdpovědětVymazat