čtvrtek

O obchůdku, taky o babičce a vyšívání

Babička pocházela z jižní Moravy. Odešla odtud do služby v 15 letech, ale ráda se do Podivína vracela. Celý život vyšívala až do doby, než jí ochrnula pravá ruka. Já jsem se sice plnou výšivku nikdy nenaučila, ale křížek a gobelínový steh docela zvládám. Pro bavlnky a hlavně pro předtištěné předlohy chodila moje babička do svého oblíbeného obchůdku. V době, kdy za měsíc nenajdete nově vzniklý obchod na svém místě jsem ráda, že sem můžu chodit také. A protože mi nějak došla zelená bavlnka zašla jsem na nákup a zeptala se, jestli si můžu obchůdek vyfotit. Vzala jsem paní čokoládu a jehelníček za povolení fotit a nakonec jsem bavlnky dostala jako dárek i když jsem se bránila. Takže tady je ta nádhera:



Žehličky
Výšivky
Funkční Pfaff s entlem

Okno s krásnou vyšívanou kabelkou a žehličkami
Nitě a dřevěný jehelníček

 No ještě, kam to chodím? Odpověď je tady a v klipu uvidíte i název ulice na které se obchod nachází:

 

Žádné komentáře:

Okomentovat