neděle

Jehelníčky a špendlíkovníky II

Abych ukázala, že obojí není jen zálibou poslední doby představím dva kousky, které používám. Ten maličký je docela mladý, mám jej z loňského výletu do Švýcarska za šitím na panenky do muzea. Látka je z Ameriky, 19 století. Vycpala jsem jej zbytky vatelínu ze kterého jsem tam šila zavinovačky pro panenky. Je vycpaný jen malinko, ale nechtěla jsem jej upravovat. Ten druhý je jehelníček, můj "spotřebák", který mám už asi 10 let a slouží k ukládání jehel. Spíchla jsem ho jen tak narychlo mezi nějakým šitím ze zbytků flauše.

Před časem jsem vložila obrázek košíku s barevnými klubíčky a taky pokračování mojí práce:
Výsledkem mojí práce jsou nakonec samozřejmě jehelníčky. Podobné jsem kdysi šila, fotku jsem si ale neudělala.


Dalším jehelníčkovým výrobkem jsou jehelníčky, které vznikly zpracování dárku, který sem dostala v obchůdku paní Dáji.

Zatím jsem odstřižky vytřídila podle barev a vznikly tyto jednoduché scrap jehelníčky. Rozhodně jsem s odstřižky ještě neskončila!


Tyhle jehelníčky mám ještě v plánu rozšířit o další barvy a tak je sem vkládám jako předzvěst dalšího blogu. Látka, kterou jsem použila, se mi nejdříve moc nelíbila, ale všechno má svůj čas a tak jsem si dokoupila další  barvu.


Pokračování příště...




Žádné komentáře:

Okomentovat