neděle

Jehelníčky a špendlíkovníky

Začalo to tímto jehelníčkem, který jsem objevila jako výšivku volně ke stažení. Pak už jenom najít návod jak jej ušít mohlo to moje jehelníčkové či špendlíkovníkové (nebo jak se to vlastně jmenuje) šití mohlo začít.

Biscornu se strojovou výšivkou








Patchorkové biscornu
Našla jsem je někde ušité jako patchwork a taky vyzkoušela


Patchworkové biscornu





Na tyhle jehelníčky jsem našla také free výšivku. Vlastně jsem ji měla někde uloženou, jen jsem ji oprášila a použila na jehelníčky.















Další jehelníčky vznikly, když jsem hledala nějakou křížkovou
výšivku. Začala jsem si hrát s písmeny a vzniklo tohle. A u těchto jsem si řekla, že už stačí!
















Jenže, zašla jsem do obchodu a tam objevila látku s obrázky s motivy šití a už se mi v hlavě zase honily jehelníčky. Vlastně opět špendlíkovníky, jen úplně vpravo dole je vlastně opravdový jehelníček.







Vpravo jehelníček (needle case)
No jo a tyhle výšivky už jsem si koupila za účelem ušití jehelníčků.













No, někdo se mě ptal na co mám tolik jehelníčků. Co já vím, baví mne to.

Pokračování příště....


3 komentáře:

  1. Zdarec...to sou vsechno tak krasny veci....ty jehelnicky bych normalne nosila misto kytky na klope :)) Sabina

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám úchylku na jehelníčky :-) Šiji si je prostě jen tak, pro tu radost ze šití.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani su roztomile....len pozeram ako kazdy odstrih ,kusocek vies vyuzit ....

    OdpovědětVymazat