pondělí

Karel (Adler) a něco tisků

Když se kouknu na svůj Instagram, tak obrázek světlounkého otisku se střídá s černým šicím strojem. Sezónu ekotisku jsem už oficiálně ukončila a tak na závěr přidám jen pár obrázků. Konečně se mi daří výraznější tisky.
Dnes o mých vyšívacích pokusech. Něco jsem už nakousla v minulém příspěvku. Opravdu netrénuju pořád, jednak mám tu možnost jen o víkendu a jednak to ani nejde. Ale je to jako s quiltováním. Stačí občas, trošku, ale musí se pravidelně cvičit.
 Obloučky s vloženou šňůrkou:
 Pokus o aplikaci volným vyšívání s cik cak stehem. 

  Něco bližšího o mém vyšívací stroji:


A ještě pár obrázků z ekotisku.



Přeji krásný podzim. jamala

3 komentáře:

  1. ... wow, další stroj, který Tě poslouchá. Jani, jsi neskutečně šikovná. Pravidelně na Tvůj blog nakukuju a těším se na každý příspěvek. Hodně technik, které ovládáš vůbec neznám, rozšiřuji si obzory. Děkuji. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuju moc. Zatím to neovládám tak dobře, jak bych chtěla, ale už se stroje tolik nebojím. Rok jsem kolem něj chodila s posvátnou úctou. Jana.

      Vymazat
  2. Musím se připojit k Milušce, hodně věcí u Tebe vidím poprvé, hodně se od Tebe učím. Obdivuju Tvou neutuchající energii stále zkoušet a přinášet něco nového. Děkuju Ti.

    OdpovědětVymazat