čtvrtek

Kosmetická srdíčková

Nemohla jsem v noci spát a protože jsem myslela na člověka jehož podpis je nerozlučně spojený se srdíčkem, ušila jsem srdíčkovou. 

Měření:
Obdélník 30 x 26 cm. Strana se zipem je 26 cm. Lem jsem prošívala po přišití melírovanou polyesterovou nití. Stručný návod.
A tak je pro kamaráda. Tedy pro jeho partnerku. Právě on mne přemluvil nejdříve na fotogalerii a pak na blog. Dlouho jsem odolávala, nerada se vystavuji. Je pravda, že si takhle alespoň připomenu, co jsem dělala.


Třeba i tohle prostírání, které bylo pro mne noční můrou. Nějak jsem nedokázala ve slabé chvilce odmítnout kamarádce. Látku už měla koupenou. Byly to tři sady ze stejné látky, kterou bych si určitě nevybrala. Jediné, co mne na tom bavilo, bylo vlnovkové prošívání. Ale šila jsem to, ta to sem konec konců patří:
Přeji klidné skorovánoce

6 komentářů:

  1. Opět všechno krásné, chodím často nakukovat. Děkuji za návody co tady vkládaš. Klidné svátky přeje Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Piękna kosmetyczka, bardzo mi się podoba:) I podkładki też śliczne.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná taštička - látka a hlavně provedení, jsi šikovná! Děkuji za skvělé návody, moc ráda sem na ně chodím a přeji krásné Vánoce a prima další rok!
    DanaK.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná práce.Jsi šikula.
    Krásné vánoce.Danka.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno je je moc hezké,perfektní práce jako vždy.Zdravím a přeji klidné hezké Vánoce Libuše.

    OdpovědětVymazat
  6. hezký, obzvlášť to prošití je super!

    OdpovědětVymazat