pondělí

Dárky pro tatínka

Mému tatínkovi se líbila zástěra, kterou jsem šila v létě pro syna. Vybrala jsem mu kuchaře s omeletou, protože jsem jako jako dítě vždy čekala na chvíli, kdy bude omeletu obracet a vyhazovat ke stopu. Bohužel jsem si zapomněla foťák a tak musí stačit fotka na figuríně.
Poprvé jsem šila obal na knihu. Je to vlastně hodně jednoduché a tak tento obal určitě není poslední.
Posledním šitým dárkem byl obal na kapesníky s kapsičkami na tužky a bločky na poznámky. Pokusila jsem se i o návod.
Ještě přidávám polštáře. Jsou jen jednoduché a šila jsem je pro přítele mojí kolegyně. Látku si vybrala sama a protože se mi líbí, nafotila jsem je také.
Vánoční počasí nepřálo delší procházce a tak si Vendulka také našla práci. Rozhodla se pro revizi dřeva na topení.
 Přeji pěkný den.

5 komentářů:

  1. Śliczny fartuch dla Twojego Taty. A poduszki podobne będę szyła niedługo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taťka musel být nadšený, zástěra je úžasná!!! I obal na knihu a kapesníky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyšitý kuchař je opět skvělý! Pozor, ať po jeho specialitkách nemáte bříška určitě kulatá jako on! :o)
    Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, všecko. Líbí se mi nápad s tím obalem na kapesníčky, že má kapsičky na tužky a bloček, poohlídnu se po krychlové krabičce s kapesníkama, kupuju jen ty kvádrové :o)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou parádní dárečky, určitě udělaly radost. A kuchařík, jedná báseň :-)

    OdpovědětVymazat